اصول طراحی اسلایدر

اصول طراحی اسلایدر بیشتر برای این بیان می شود که بعنوان یک گرافیست سایت بتوانید به راحتی اسلایدرهایی طراحی کنید که کاربران را به سوی سایت شما جذب کند و باعث شوند که روی سایتتان کلیک کنند، تنها با وجود کاربران است که یک سایت مفهوم پیدا می کند وگرنه یک وب سایت بدون حضور کاربران یک صفحه ی نقاشی بیشتر نخواهد بود.

اصول طراحی اسلایدر چیست؟

جذاب و زیبا نمودن اسلایدر:

چگونه می توانیم اسلایدر سایت خود را جذاب نماییم تا کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند؟ برای این کار همیشه باید از تصاویر با کیفیت و خوب استفاده شود و یا از وکتورهای مفهومی که کاربران با دیدن اسلایدر در گوشه ای از ذهن خود به معنی آن فکر کنند زیرا اسلایدرهای مفهومی زمان بیشتری در ذهن کاربران باقی می مانند.

اصول طراحی اسلایدر
جذاب نمودن اسلایدر با المانهای تصویری

برقراری ارتباط بین اسلایدر و کسب و کار سایت:

یکی از اصول طراحی اسلایدر سایت متناسب بود موضوع اسلایدر با هدف سایت شماست باید سعی کنید اسلایدرها حتما مرتبط با سایت باشند در غیر این صورت هر چقدر هم که یک اسلایدر زیبا باشد ولی فایده ای ندارد چون کاربران را به سوی هدف سایت سوق نمیدهد.

سلایدر کار
برقرار ارتباط بین اسلایدر و کسب و کار

گرافیک زیبا در طراحی اسلایدر:

اسلایدر سایت را با استفاده از تصاویر خوب و مرتبط با موضوع و متحرک سازی زیبا تر کنید، حرکت اسلایدر باعث میشود که نظر کاربران به سمت اسلایدر جلب شود.

طراحی بنر تبلیغاتی
استفاده از مدل زیبا در اسلایدر

درج پیام سایت در هر کدام از اسلایدرها:

در اسلایدر خود و در دیگر طراحی سایت ها جمله تبلیغاتی ، لوگو ، زمینه فعالیت و دیگر آیتم های مرتبط با اهداف مارکتینگ خود را وارد نمایید، این امر در اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایتتان نیز موثر می باشد زیرا هر چه کاربران یک وب سایت زمان بیشتری را در آن سپری کنند گوگل امیتاز بالاتری به آن صفحه خواهد داد.

سال نو مبارک
پیام سایت در اسلایدر

اصول طراحی اسلایدر

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید