اصول گرافیک سایت جدید | چطور گرافیک سایتمان را جدید کنیم؟

اصول گرافیک سایت جدید بر اساس نوع برنامه نویسی و اجراهای جدید است در گذشته فقط یک صفحه html طراحی می شد و وب سایت دارای حداکثر چهار یا پنج صفحه بود اما امروزه روشهای جدید برنامه نویسی باعث شده تا گرافیک سایت ها نیز جدیدتر و زیباتر شود.

اصول گرافیک سایت جدید

اصول گرافیک سایت جدید:

  • سایت های خبری: تمامی سایت در یک صفحه قرار میگیرند و مانند یک برگه مجله چیده میشود.
  • سایت های فلت: تمامی سایت در یک صفحه قرار میگیرند به این نوع طراحی one page نیز گفته میشود.
  • سایت های صفحه ای: یک وب سایت از صفحات متعددی تشکیل میشود اما عمده کار گرافیکی روی صفحه اول انجام میشود.

سایت های خبری:

در این گونه وب سایتها صفحه سایت مانند یک مجله از بخشهای مختلف تشکیل شده است. همه چیز تو در تو و توجه گرافیست سایت بیشتر به چیدمان و ترتیب قرار گرفتن اخبار مختلف در کنار یکدیگر است به گونه ای کار کاربران را از خواندن مطالب خسته نکند.

سایت های فلت:

چیزی که ما به آن توجه داریم گرافیک وب سایت است. برای نوع اول یعنی وب سایهای فلت باید شما تمامی سایت را در یک چهار چوب و یک صفحه در نظر بگیرید و طوری طرح را طراحی کنید که کاریر بتواند تمامی صفحات مهم از جمله تماس، درباره ما، محصولات و … در صفحاتی پشت سرم هم ببنید.

سایت های تک صفحه ای:

پس در گرافیک این وب سایتهای شما دقیقا مثل سایتهای صفحه ای عمل میکنید با این تفاوت که یک هدر و فوتر دارید و بقیه صفحات را زیر صفحه اصلی به ترتیب منو می چینید.

در گرافیک سایت تک صفحه ای هم به راحتی آزادید که برای هر صفحه طرح دلخواه خود را بزنید اما باید همه از یک رنگ و هارمونی پیروی کنند.به طوری که همه ی صفحات شامل هدر و فوتر یکسان و نظم خاصی باشند که کاربران متوجه شوند که این صفحه هم صفحه ای از سایت مورد نظرشان است.

برای جدید کردن گرافیک سایت تان لازم نیست رنگهای سازمانی و یا لوگو را عوض کنید فقط کافی است طرح مورد نظر خودتان را متناسب با برنامه نویسی های جدید طراحی کنید و از تکنیک ها و اصول کاربردی در هنر گرافیک استفاده نماید.

اصول گرافیک سایت جدید | گرافیک سایت | گرافیست سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید