نکاتی در مورد طراحی سایت با اصول سئو

توجه داشته باشید یک طراح وب سایت باید در طراحی برخی از فاکتورهای ویژه برای سئو سایت را مد نظر داشته باشد و همچنین کاربران و مخاطبان وب سایت را نیز در نظر داشته باشد .که با چه کلمات کلیدی وارد وب سایت می شوند . اگر اصول سئو را در طراحی وب سایت رعایت کنید رتبه وب سایت شما رفته رفته بهتر خواهد شد و با بروز رسانی و پشتیبانی وب سایت می توانید آن را به رتبه های اول صفحه جستجو بکشانید . در زیر برخی از نکات مهم را در رابطه با رعایت اصول سئو سایت در طراحی وب سایت را برای شما شرح می دهم .

چند نکته مهم در رابطه با طراحی سایت با اصول سئو
استفاده از متا تگ ها (برچسب ها) در طراحی سایت
توجه داشته باشید که بخش عمده ای از نتایج جستجو در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر از طریق برچسب ها بدست می آید . برچسب های عنوان هم به کاربر و هم به کراول های موتور جستجو کمک می کند تا راحتتر مفهوم مطالب در وب سایت فهمیده شود . و اینکه زوتر موضوع وب سایت را می توان تشخیص داد.لذا یکی از مهمترین فاکتورهای سئو استفاده درست و دقیق از تگ ها می باشد .
استفاده از Breadcrumbs (مسیر صفحات وب سایت)
استفاده از Breadcrumbs ها برای لینک سازی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است و به ناوربری وب سایت کمک بزرگی می کند. لذا قبل از عنوان صفحه وب حتما از Breadcrumbs استفاده کنید .

طراحی سایت

لینک سازی داخلی صفحات وب سایت (بهینه سازی url های صفحات وب)
توجه داشته باشید که لینک سازی بهینه به کراول های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت را بگردند لذا مدت زمان زیادی در وب سایت شما در حال گشت و گذار خواهند بود که می تواند به بالابردن رتبه وب سایت شما بسیار کمک کند . توجه داشته باشید وب سایت هایی که دارای لینک سازی داخلی خوب هستند همیشه دارای رتبه های بالای نتایج می باشند . از این رو بهتر است در لینک سازی داخلی وب سایت دقت زیادی داشته باشیم .

نکاتی در مورد طراحی سایت با اصول سئو

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید