لوگو موشن چیست

لوگو موشن توضیحی از کاربردی ترین انواع موشن گرافیک می باشد که از آن با هدف توضیح صحیح و دقیقی از یک مفهوم یا فرایند استفاده می گردد. در این نوع از موشن گرافیک که افکت های بسیار زیبا با طراحی جذاب و شگفت انگیز خلق می کند به راحتی می تواند توجهات مختلف را به سمت برند، محصول و یا خدمات کاربر جلب نماید.

به جرات می توان گفت لوگو موشن در مقایسه با بسیاری شیوه های دیگر تبلیغاتی طراحی گرافیکی بسیار جذاب تری دارد و در واقع هرچقدر طراحی و ابزارهای به کار رفته در این زمینه حرفه ای تر و جالب تر باشد مخاطبان آن احساس مثبت تر و اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغات مربوط به آن دارند.

 

لوگو موشن چیست

با فراگیر شدن روز افزون ابزار موشن در تمامی کسب و کارهای آنلاین و استفاده از آن به عنوان محبوب ترین و کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی، طراحان و کارشناسان متخصص این شرکت بر آن شد تا چند خطی را درباره لوگو موشن و کاربردهای آن برایتان توضیح دهند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این بخش از مطلب ما را تا اتمام شدن آن مطالعه نمایید.

همه چیز درباره طراحی لوگو موشن

 

لوگو موشن یا همان لوگو گرافیکی و متحرک به عنوان یکی از زیر مجموعه های حوزه طراحی گرافیکی به حساب می آید که با رعایت تمامی اصول و استانداردهای گرافیکی و همچنین با به کار بردن یک سری تکنیک های لازم انیمیشن و پویا نمایی، محیط را برای ایجاد تبلیغات انیمیشن متحرکی در حوزه های مختلف به وجود می آورد.

از جمله اهداف لوگوموشن شیوه تاثیرگذاری بیشتر در مخاطبان، جذب مشتریان و در نهایت معرفی برند، محصول و یا لوگو یک کاربر به تمامی مخاطبان دنیای دیجیتال است.

لوگو موشن  از یک سری نقاشی ها و نشانه های متحرک نام برد که معمولاً از آن ها در فضاهایی از جمله تیتراژ آغازین یک برنامه تلویزیونی، آرم و لوگوی یک پیام بازرگانی و… استفاده می گردد. Motion Logo از ترکیب و تلفیق المان های گرافیکی و موسیقی تولید می گردد با این تفاوت که این بار به جای تبلیغات ویدئویی در جهت معرفی محصولات و خدمات شما کاربران قصد دارند تنها آرم و نشان تجاری‌تان را با همان سبک بسیار زیبای موشن گرافیک به مخاطبانتان در سراسر دنیا معرفی نماید.

البته ناگفته نماند تکنیک های بسیار زیادی در زمینه طراحی این نوع از موشن گرافیک وجود دارند که هر یک با پیروی کردن سبک مختص بود به زیباترین شکل ممکن برند شما را معرفی می کنند.

 

کاربردهای لوگو موشن در ویدئوهای تجاری

کاربردهای لوگو موشن

همان طور که گفته شد لوگو موشن زیر مجموعه ای از موشن گرافیک می باشد که قوانین مختص به خود را در محیط فیلم سازی یا همان فضای ویدئوهای تجاری پیاده سازی می کند. شاید این فرم هنری در چند سال گذشته و در میان تاجران و صاحبان کسب و کار اهمیت چندانی نداشت.

اما طی سال های اخیر که تمامی مهارت های تکنیکی مربوط به تبلیغات آنلاین جهش های بسیار زیادی به خود دیده و توجه بخش عمده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلف را به سمت خود جذب کرده است لوگو موشن جایگاه قابل ستایشی را برای خود پیدا کرده است.

به طوری که امروزه از آن به عنوان یک ابزار کاربردی در جهت معرفی برند و نشان تجاری در تمامی رسانه های تلویزیونی و نیز ویدئوهای تجاری استفاده می گردد. حتی کسانی که دارای کانال های اجتماعی نظیر تلگرام و آپارت هستند به آسانی می تواند از Motion Logo برای حرفه و کسب و کار خود استفاده کنند.

Motion Logo

در این میان بد نیست بدانید که کارشناسان و طراحان با تجربه تیم راحت بین با استفاده از این ابزار قدرتمند تبلیغاتی می توانند برند و لوگوی شما تاجران را با ایده های بسیار جذاب و بی بدیل با فرمت ویدئو چندثانیه ای به شما تحویل دهند.

قیمت های مقرون به صرفه این شرکت در کنار خلاقیت های منحصر به فرد آن، از جمله دلایل اصلی انتخاب آن به عنوان بهترین آژانس تبلیغاتی محسوب می شود. از دیگر کاربردهای لوگو موشن در ویدئوهای تجاری می توان به مواردی از جمله:

  • لوگو موشن فلت
  • Motion Logo سه بعدی
  • لوگو موشن آرم
  • و… اشاره کرد.

تقسیم بندی طراحی انواع لوگو موشنپ

انواع لوگو موشن

با توجه به توضیحات مفصلی که در رابطه با لوگو موشن ارائه گردید دریافتیم که این نوع از طراحی گرافیکی با عنایت به ابزارهای قدرتمند و در دسترس، نرم افزارهای متحرک سازی فوق العاده و همچنین طراحان متخصص در زمینه طراحی Motion Logo جایگاه رفیعی را در میان بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی به دست آورده است. در یک نگاه کلی تقسیم بندی انواع لوگو موشن به شرح زیر است:

  • سینمایی
  • کلاژ
  • وکتور
  • طراحی دستی
  • طبیعی
  • سیال
  • فلت

به طور معمول زمان اجرا و پیاده سازی یک Motion Logo مرتبط با یک برند خاص آن هم با کیفیت بسیار بالا در مقایسه نمونه های کیفیت پایین آن بسیار سریع تر و هزینه و تعرفه های طراحی و ساخت آن متعادل تر از سایر شیوه های تبلیغاتی قدیمی و سنتی است که امروزه قادر به برآورده کردن انتظارات کاربران نیستند.

به عنوان مثال می توان گفت هزینه ساخت لوگو موشن فلت در شرکت تبلیغاتی RahatBin با قیمت های بسیار استانداردی همراه است. طراحان شرکت راحت بین که کاملاً مجرب و حرفه ای در عرصه موشن گرافیک هستند و تسلط کامل به مبانی طراحی گرافیکی دارند به هنگام پیاده سازی و اجرای این شیوه از تیزر تبلیغاتی، فاکتورهایی نظیر زمان، صوت و محیط را با مهارت منحصر به فردی با یکدیگر ترکیب بندی می کنند.

 

لوگو موشن چیست

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید