قوانین طراحی بنر

مشاهده قوانین ارائه شده برای طراحی یک بنر در وب سایت که شامل پارامترهای ارائه شده توسط تولید شرکت های طراح وب میباشد، طراح را قادر می سازد به بررسی صحت بنری که قرار است برای وب سایت خود طراحی کند ،بپردازد. قوانین طراحی بنر مختص سایت و خاص هستند. مجموعه قوانین طراحی بنر نشان دهنده محدودیت هندسی و ایجاد حاشیه کافی ، تنوع و زیبایی ، سایز مناسب بنر و کیفیت نهایی است .تمامی موارد در سئو شدن سایت تاثیر خواهد داشت .

 

قوانین طراحی بنر

طراحی بنرطراحی بنر یکی از پرکار ترین طراحی های مربوط به بازاریابیدر جهان آنلاین امروزه هستند. همه شرکت های طراحی وب سایت از طراحان بنر برای جلو دار کردن سایت خود و سئو شدن بهتر استفاده میکنند. شکل و اندازه و طراحی بنر تاثیر زیادی در بازاریابی و تبلیغات دارد.

استاندارد اندازه بنر و محل قرار گرفتن انها

از نظر موتور جستجوگر گوگل بهترین اندازه ها در طراحی بنر به شرح زیر است:

۳۳۶ × ۲۸۰ مستطیل بزرگ
۳۰۰ × ۲۵۰ مستطیل متوسط
۷۲۸ × ۹۰ بنر
۱۶۰ × ۶۰۰ عریض

 

در حالت ایده آل، مشتری باید فضای وب سایت خود را مطابق با استاندارد گفته شده از طراحان گرافیک وب بخواهند.

حفظ سلسله مراتب:
چند جز اصلی در طراحی بنر و طراحی وب سایت وجود دارد که باید در طراحی قرار داده شود و بودن این موارد باعث بازدید بیشتر از وب سایت خواهد شد

آرم شرکت:
آرم شرکت شما باید شامل نام تجاری شرکت باشد. اطمینان حاصل کنید که در طراحی قالب این آرم به چشم خواهد آمد.

قیمت محصولات:
قرار دادن قیمت بر روی محصولات موجود در صفحه وب سایت شما نشان دهنده منحصر به فرد بودن آن محصول است .به عنوان مثال “با کیفیت بالا، ”۵۰٪ تخفیف،’ ‘محدود، پیشنهادات زمان،’ یا ‘رایگان ! باید فضای بیشتری در وب سایت شما داشته باشندو این اولین چیزی است که چشم بینندگان وب سایت را به خود جلب کرد.

فراخوانی برای اقدام: فراخوانی برای اقدام که معمولا از متن و یا یک دکمه با عبارات :’اینجا راکلیک کنید ،’ ‘بیشتر بدانید،’ ‘ادامه مطلب،’ یا ‘ ثبت نام ‘ تشکیل شده است.

قوانین طراحی بنر

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید