علل عدم موفقیت وب سایت

 علل عدم موفقیت وب سایت

طراحی بد:طراحی وب سایت باید مناسب با محتوای وب سایت باشد،شما می توانید با مراجعه به این مقاله با انواع وب سایت ها و انواع طراحی سایت آشنایی پیدا کنید.

تبلیغات بیش از حد:استفاده نادرست و بی جا از تبلیغات می تواند در پایین آمدن رتبه سایت تاثیرگزار باشد.سعی کنید زمانی تبلیغات بگذارید که سایت شما دارای رتبه مناسبی باشد که توجه تبلیغ دهندگان را جلب کند.

عدم استفاده از تیترهای جذاب:سعی کنید برای مقاله ی خود عنوانی را انتخاب نمایید که خواننده را جذب کند همچنین تیتر انتخابی شما مرتبط با مقاله باشد.

نبود صفحه درباره ما:بسیاری از خوانندگان خواهان بدست آوردن اطلاعاتی درباره سایت شما و همچنین خدمات شما می باشند بنابراین نبود صفحه ی درباره ما یکی از عوامل مهم در عدم موفقیت سایت محسوب می شود.

عدم استفاده از لینک های داخلی:اگر در مورد موضوعی مینویسید که قبلا هم در مورد آن نوشته اید و فکر می‌کنید که میتوانند به هم کمک کنند و یکدیگر را تکمیل سازند ، حتما در درون نوشته  خود ، به آن‌ها لینک بدهید.

عدم استفاده از عکس:عکس ها می تواننند مطالب را راحتتر به خواننده برسانند و مقالات را جالب تر کنند بنابراین عدم استفاده از عکس ها نیز می تواند یکی دیکگر از علل عدم شکست وب سایت ها باشد.

سبک نوشتن بد:سعی کنید مطالب خود را راحت به بیننده برسانید و مقالات خود را به صورت ویرایش شده در سایت خود قرار دهید.

خوراک وبسایت خود را پنهان کرده اید:این روزها خیلی از افراد برای خواندن مطالب سایت‌های مورد علاقه شان ، از فید استفاده می‌کنند . سعی کنید که یک دکمه بزرگ برای فید خود در نظر بگیرید تا کاربرانی که از فید استفاده میکنند مشترک خوراک شما شوند.

دور شدن از هدف:سعی کنید از مطالبی استفاده کنید که مرتبط با موضوع سایت باشد و محتوای سایت خود را متمرکز هدف خود کنید.

استفاده زیاد از متن و جمله های متحرک:این عامل نیز موجب از دست دادن تمرکز کاربران می شود و توجه کاربر به سمت دیگر خدمات معرفی شده در سایت جلب می شود.

استفاده از موسیقی در سایت:مطمئن باشید که استفاده از موسیقی در وب سایت، کاربران را آزار خواهد داد البته برای آن دسته از مدیران سایت که علاقه به درج موسیقی در سایت خود دارند بگویم به شرطی که خود کاربر بتواند موسیقی وب سایت را کنترل کند نه تنها ضرر ندارد بلکه کاربران این روش را دوست خواهند داشت. زیرا خود می توانند آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و صدای آن را کم و زیاد کنند.

عدم سازگاری با مرورگرها:حتما پس از طراحی سایت ،وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف امتحان کنید تا مطمئن شوید که سایتتان در همه ی مررگرها قابل اجرا می باشد.

نظرات بازدیدکنندگان برایتان مهم نیست:اگر نظرات بازدید کنندگان برایتان مهم نیست ، بهتر است که همین امروز دست از کار کردن بکشید و دنبال کار دیگری باشید که حداقل نظر مشتریان در آن تفاوتی ایجاد نکند!

علل عدم موفقیت وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید