طراحی وب سایت نقاشی

طراحی وب سایت نقاشی

در هر جایگاه و صنفی که باشید میتوانید یک سایت شخصی و طراحی وب سایت برای معرفی خود به دیگران داشته باشید . بسیاری از هنرمندان گاهی از این که آثار هنری شان به چشم نیامده است و هنوز دیده نشده ، دلخور و ناراحت می باشند. راه حل ساده است ! طراحی یک سایت هنری بهترین راه حل میباشد . زیرا شما به راحتی می توانید از طریق داشتن یک وب سایت خوب ، اقدام به نمایش محصولات و آثار هنری خود کنید .

هنرمندانی هستند که از طریق طراحی سایت، اقدام به فروش آثار هنری می کنند و از این راه بدون اینکه بخواهند مکان فیزیکی را اجاره کنند آثارشان را به فروش رساند

این راهی است که فقط یکبار برای آنان هزینه در بر خواهد داشت و نیاز به صرف هزینه بیشتر برای اجاره کردن سالن و نمایشگاه نیست و برای نمایش آثار هنری خود فقط از طریق سایت اقدام می کنند .

قبل از طراحي یک وب سايت هنری، باید انگیزه هنرمند و نیازهای او را تحلیل کرد ، باید بدانیم که هدف هنرمند از داشتن یک سایت چیست و می خواهد چه استفاده ای از سایت داشته باشد ؟ اگر نیازهای هنرمند مورد نظر مشخص شود راحتتر میتوان او را در رسیدن به هدفش راهنمایی کرد .

بخش های یک سایت هنری و طراحی وب سایت نقاشی

معرفی بیوگرافی و زندگینامه و تحصیلات ، رزومه کاری هنرمند مورد نظر

معرفی کردن جوایز ، مدارک و لوح ها ، تقدیرنامه ها و گواهینامه های هنرمند

معرفی نمونه کارها و آثار مختلف، تابلوها ، احجام و مجسمه ها و …

درج مقالات ، اخبار هنرمند و دلنوشته ها و خاطرات، یادداشت روز و …

گالری تصاویر و فیلم از دوران کودکی ، بزرگسالی هنرمند مورد نظر ، یا تصاویر دفترکار و جشنواره ها، افتتاحیه ها و اختتامیه ها و …

از دیگر ویژگی هایی که وب سایت هنری میتواند داشته باشد و بخش مهمی به حساب می آید ، قراردادن امکان فروش آثار هنری از طریق وبسایت است ، چون درآمدزایی رکن اساسی و مهمی در زندگی هر فرد است و هنرمند از این قاعده مستثنی نیست ، او می تواند از طریق طراحی سایت، آثار هنری خود را خیلی ساده و راحت به فروش برساند.

نکته ی مهم دیگری که در طراحی وب سایت هنری باید حتما به آن توجه کرد ، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است یعنی در کنار طراحی حرفه ای سایت باید به فکر سئوی سایت هم باشیم تا بازدیدکنندگان و مخاطبان بیشتری را نسبت به وب سایت خود جذب کنیم .

طراحی وب سایت نقاشی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید