طراحی سایت ساختمان

 طراحی سایت ساختمان

طراحی سایت ساختمان می تواند در هر کدام از زمینه های فعالیتی مرتبط با ساختمان به پیشرفت و گسترش شغل شما و پیشبرد اهدافتان کمک نماید. یک سایت ساختمانی می تواند در حیطه خرید و فروش ملک و املاک یا ساخت و ساز آن و یا حتی وب سایتی برای فروش مصالح ساختمانی باشد، بنابراین استفاده های بسیار زیادی دارد و بستگی به شما دارد که قصد داشته باشید در چه زمینه ای فعالیت نمایید بعنوان مثال قصد دارید تنها در زمینه ساخت و ساز فعالیت کنید یا در سایت خود علاوه بر پرداختن به مسائل ساخت و ساز به خرید و فروش ملک در سایت نیز بپردازید. علاوه بر این ها رویکرد اصلی در طراحی سایت ساختمان معرفی رزومه و توانمندی هایتان در فضای مجازی می باشد، در این صورت با طراحی سایت ساختمان می توانید پروژه های ساختمانی خود، گواهینامه ها و مجوزها و… را در آن قرار داده تا علاوه بر بدست آوردن اعتماد مشتریان در افزایش درآمدتان نیز تاثیرگذار باشد.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت ساختمان

با توجه به حرفه های ساختمانی و نیازهای مخاطبان این صنف امکانات و ماژول های مختلفی متناسب با نیاز آن ها در طراحی سایت ساختمان اجرا و پیاده سازی می شود که در ادامه به تعدادی از آن ها می پردازیم.

  • طراحی صفحه ای برای معرفی خدمات و فعالیت ها که شامل معرفی تاریخچه و رزومه شرکت و معرفی کلیه خدمات شرکت مربوطه می باشد.
  • طراحی صفحه پروژه ها که در این بخش پروژه ها به دسته های مختلفی همچون پروژه های انجام شده، پروژه های در حال اجرا و پروژه های آینده تقسیم می شوند. همچنین تصاویری از نما و قسمت های مختلف ساختمان به همراه توضیحاتی چون سال شروع و اختتام پروژه، مساحت و زیربنا، تعداد واحدها و طبقات، آدرس و موقعیت فیزیکی، امکانات رفاهی و تاسیساتی و… در این بخش قرار داده می شوند.
  • طراحی صفحه پیش فروش که در آن شرایط و نحوه پیش فروش انواع واحدهای تجاری یا مسکونی و اطلاعاتی درباره آن ها ذکر می شود تا کاربر با توجه به آن ها تصمیم به خرید بگیرد.
  • صفحه ثبت توضیحات برای افرادی که بخواهند با شما در پروژه های ساختمانی مشارکت داشته باشند طراحی می شود و متقاضی می تواند در این بخش مشخصات ملک را جهت درخواست مشارکت مطالعه نماید.
  • صفحه تماس با ما که بخشی الزامی در طراحی سایت ساختمان می باشد به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا هر زمانی بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند و با قرار دادن آدرس و شماره تلفن بتوانند به شما دسترسی داشته باشند.
  • گالری تصاویر به جهت قرار دادن عکس های با کیفیت و متنوع از نماهای مختلف ساختمان، پروژه های انجام شده یا درحال انجام برای کاربران سایت طراحی می گردد.
  • بخش اخبار در طراحی سایت ساختمان بسیار هائز اهمیت می باشد، زیرا خبرهایی مرتبط با صنعت ساختمان، رویدادهای جدید یا اکتشافاتی در این زمینه و همچنین اخبار و اطلاعیه های نمایشگاه ها و همایش های ساختمانی در این بخش قرار می گیرند و علاوه بر جذب بازدید کننده بیشتر در افزایش جایگاه در موتورهای جستجو مفید می باشد.
  • طراحی بخش مقالات در طراحی سایت ساختمان و قرار دادن مطالب آموزشی در این صفحه به افزایش بازدید کنندگان و بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل کمک می کند.
  • بخش پرسش های متداول می تواند برای کاربر بسیار مفید باشد زیرا می توانند در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالات خود را مطرح کنند و شما روزانه پاسخ یک سری از این سوالات را در این بخش قرار دهید.
  • بخش پیوندهای مفید در طراحی سایت ساختمان و تبادل لینک و همچنین قرار دادن آدرس سایت های مرتبط با صنف شما به افزایش رتبه ساییتان کمک خواهد کرد.
  • طراحی نوار جستجوی ساده برای سرچ سریع کاربران و جستجوی پیشرفته در طراحی سایت ساختمان که دارای موضوعات متنوع و زیادی می باشند به این جهت که کاربر در حداقل زمان ممکن به خواسته خود برسد ایجاد می شوند.
  • بخش ویدیو برای ارائه ویدیو کلیپ ها از پروژه ها و همینطور امکانات و تجهیزات شرکت در راستای معرفی شما و ایجاد ذهنیت شفاف تر در مخاطب طراحی می گردد.
  • امکان پیاده سازی تبلیغات در طراحی سایت ساختمانی می تواند درآمد مضاعفی از طریق سایت برای شما باشد. با رشد و توسعه سایت، شرکت ها و مشاغل مختلف علاقمند به قرار دادن تبلیغاتشان در سایت شما خواهند بود.
  • ایجاد سیستم ارسال خبرنامه توسط ثبت ایمیل افراد به شما این امکان را می دهد تا جدیدترین خدمات، پروژه ها و یا محصولات خود را برای آن ها ارسال نمایید.
  • قسمت نظرسنجی جهت کسب نظرات مخاطبان درباره خدمات و موضوعات سایت طراحی می گردد.
  • اتصال سایت به شبکه های اجتماعی به معرفی سایت شما به دیگران و همچنین ورود افراد به سایت از طریق شبکه های اجتماعی و بالا بردن بازدید کمک بسیاری می کند.
  • امکان مشاهده آمار بازدید کنندگان به صورت روزانه، هفتگی یا سالیانه در این بخش ایجاد می گردد.
ویژگی های طراحی سایت ساختمان

از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت ساختمان معرفی محصولات و نمایش پروژه های شرکت، افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی می باشند. یکی از ویژگی های طراحی سایت ساختمان می تواند این باشد که افراد ازین پس برای آشنایی و مشاهده خدمات و محصولات شما و پرسش و پاسخ درباره آن ها نیازی نیست به صورت حضوری به نمایشگاه یا شرکت شما بیایند. بسیاری از شرکت های ساختمانی نیز با بهره گیری از طراحی سایت ساختمان علاوه بر رونق کسب و کار خود موجب رضایت بیشتر مخاطبان و مشتریان خود شده اند. بنابراین می توان گفت داشتن یک سایت مناسب برای شرکت ها و مجموعه های ساختمانی یکی از بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات برای این شرکت هاست.

طراحی سایت ساختمان

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید