طراحی سایت با اهداف ذهنی

طراحی سایت با اهداف ذهنی

طراحی یک وب سایت جذاب که به نظر می رسد خوب است عالی است. با این حال، باید بیش از آن که خوب به نظر برسد. یک طراحی سایت کسب و کار را برای اولین بار سی ثانیه در نظر بگیرید که شخص شخصی را ملاقات کند. این زمانی است که تصور اولیه شما شکل می گیرد. وب سایت شما ممکن است زمان کمتری داشته باشد، مگر آنکه به عنوان یک رابط، این عملکرد را با این عناصر ارتباط می دهد:

  • سهولت استفاده بسیار ساده است که توسط مکانیک منحرف نمی شود.
  • احساسات و احساسات مثبت در مورد کسب و کار را از بازدید کننده ترسیم کنید.
  • ارائه یک ظاهر جذاب و حرفه ای
  • در نگاه اول یک قالب قابل توجهی ارائه می دهد؛
  • واضح است که برچسب اطلاعات مهم
  • اولین تاثیر مثبت در عملکردهای کسب و کار شما در متن و گرافیک را ایجاد کنید.

این عناصر طراحی استراتژیک شما را در شناسایی اهداف خود راهنمایی می کنند و از آنها به عنوان راهنمایی برای رفع اهداف کسب و کار استفاده می کنند که در طراحی وب سایت شما نقش دارند.

 

پیاده سازی برنامه های طراحی استراتژیک

این مراحل را در نظر بگیرید که از طریق یک پروژه وب سایت طراحی شده استراتژیک فکر کنید.

  • اهداف مشتریان خود را تعریف کنید

شما باید اهداف مشتری را به روشنی تعریف کنید و دقیقا همان چیزی را که انتظار می رود برای رسیدن به طراحی یا طراحی مجدد وب سایت خود داشته باشید، درک کنید.

 

 

 

فقط از مشتری میپرسید اهداف وب سایت شما چه اطلاعاتی را به شما میدهد. با این حال، مشترکان نتوانسته اند اهداف شرکت را به چالش بکشد. زمان مورد نیاز برای بحث در مورد گزینه ها را صرف کنید شناختن سبک و اهداف وب سایت خود را بدانید. سپس به یک توافق بر روی یک جهت و هدف مشخص می آیند. طراحان وب اغلب تلاش می کنند تا تابع بالاتر از هنر قرار بگیرند. شما می خواهید یک طرح بصری جذاب و متعادل داشته باشید اما طراحی وب هنر کاربردی است. کارکرد فروش محصولات، ارسال اطلاعات، دسترسی به خدمات، سرگرمی و بیشتر باید در طراحی وب سایت یا طراحی مجدد شما انجام شود. اهداف باید برای همه روشن باشد، مخصوصا هنگام طراحی مجدد.

 

  • مخاطب خود را بشناسید

چگونه وب سایت شما به نظر می رسد و عملکرد آنها بستگی دارد به چه کسی و چه هدف آن طراحی شده است. جمعیت شناسی حرفه، تکنولوژی، جنسیت، سن، منافع مشترک و بیشتر بر انتخاب زیبایی شناسی و قابلیت استفاده شما تاثیر می گذارد.

طراحی سایت با اهداف ذهنی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید