طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

در طراحی سایت عکاسی، عکاسان با قرار دادن نمونه کارها و عکس هایی که گرفته اند به نمایش آنها به عموم مردم پرداخته و از این منظر توانایی ها و خدمات خویش را به آحاد جامعه می شناسانند. همچنین طراحی وب سایت هنری این امکان را در اختیار هنرمندان قرار می دهد که در سطوح  بین المللی نیز حضور چشمگیری داشته باشند.

اهمیت طراحی سایت عکاسی

حرفه عکاسی از گذشته بوده و در آینده نیز باقی خواهد ماند! هر چند که طی دهه های اخیر، عکاسی نسبت به گذشته دستخوش تغییرات بسیار گردیده و تجهیزات و دوربین های فوق پیشرفته ساخته شده و تکنولوژی ها و تکنیک های جدیدی در این حرفه بوجود آمده است ولی همچنان آحاد مردم با عکس و عکاس سر و کار دارند چه آنها که برای ارایه عکس پرسنلی به اداره، مدرسه، دانشگاه و … به عکاس نیاز دارند و چه آنها که خواهان عکاسی از مجالس و جشن های خود هستتند و یا مدیران و دست اندرکاران کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری که برای انداختن عکس صنعتی از محصولاتشان به عکاس مراجعه می کنند. به همین جهت افراد در بُرهه های مختلف زندگی به عکس نیاز دارند و به دنبال عکاس حرفه ای و با تجربه هستند؛ بدین منوال طراحی وب سایت عکاسی ، در شناساندن عکاسان حرفه ای به مردم کمک شایانی می نماید. هنرمندان عکاس با قرار دادن گزیده ای از عکس های برتر خود بر روی سایت به انعکاس هنر خویش می پردازند چرا که آثار هنری نمایه ی قدرت و توانایی و تجربه هنرمند است.

طراحی سایت عکاسی می تواند در زمینه های مختلف همچون: عکاسی پرسنلی، خانوادگی، عکاسی مراسمات و جشن ها و مجالس، عکاسی مناظر و طبیعت و … پیاده سازی گردد.

مزایای طراحی سایت استودیو عکاسی

مدیران آتلیه های عکاسی از طریق سایت می توانند مشتریانشان را از خدمات و روند فعالیت هایی همچون: گرفتن عکس، ظهور و چاپ عکس، روتوش عکس، زمان تحویل، فرایندهای فیلمبرداری و میکس و مونتاژ و … باخبر سازند و نیز امکانات و تجهیزات آتلیه یا استودیو خود را به نمایش بگذارند و به معرفی امکانات استدیو و آتلیه عکاسی و خدماتی نظیر: فیلمبرداری از مجالس و برنامه های مختلف، تولید کلیپ ها برای همایش ها، کلیپ جشن های عروسی، کلیپ های موسیقی، کلیپ جشن تولد، کلیپ های موسیقی، کلیپ برنامه های ادارات و سازمان ها، کلیپ مهدکودک ها و …. بپردازند.

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

بخش های مختلف و قابلیت های ویژه ای را در طراحی وب سایت آتلیه عکاسی می توان در نظر گرفت و پیاده سازی نمود که به اجمال تعدادی از آنها عباتند از :

۱- طراحی صفحه درباره ما

سوابق کاری و رزومه فعالیت هنری و همچنین تکنیک ها و شیوه های عکاسی شما در این بخش قرار می گیرد. همینطور اگر در نمایشگاه های هنری شرکت داشته یا به برگزاری نمایشگاهی مبادرت نموده اید و همینگونه مقام ها و لوح های دریافت شده در این بخش بیان می شود.

۲- طراحی صفحه تماس با ما

۳- طراحی صفحه اخبار و مقالات

قرار دادن اخبار و مقالات مرتبط با عکاسی مانند اخبار مربوط به عرضه ی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری جدید در بازار و ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در آنها، اخبار گجت ها و فناوری های نوین تصویربرداری و عکاسی و مطالب مربوط با دنیای عکس برای مراجعان سایت بسیار جذاب می باشد.

۴- طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که ارایه می دهید از عکاسی پرسنلی گرفته تا عکاسی صنعتی و عکاسی از مراسم ها و مجالس و همچنین خدمات فیلمبرداری و تصویربرداری و تولید کلیپ و … بصورت دسته بندی شده در این صفحه درج می شود.

۵- طراحی صفحه آلبوم نمونه کارها

در این قسمت نمونه کارها بصورت دسته بندی شده موضوعی همچون: آلبوم عقد و عروسی، آلبوم جشن تولد، آلبوم مراسم های اداری، آلبوم مهدکودک ها، آلبوم صنعتی، آلبوم مراسم های ختم و تعزیه، عکس های تکی و … همچنین نمونه هایی از کارهای فیلمبرداری و کلیپ های ساخته شده قرار می گیرد.

۶- طراحی صفحه نظر سنجی

به منظور کسب آراء مشتریان و اطلاع از میزان رضایت آنها از کیفیت کارها این صفحه ایجاد شده است.

۷- طراحی پنل پیامک

طراحی پنل اس ام اس در وب سایت عکاسی برای ایجاد ارتباط فی الفور با مشتریان انجام شده و از این طریق، ارسال پیامک به مشتری به منظور اعلام زمان آماده شدن و تحویل عکس یا فیلم و یا اطلاع رسانی تخفیف ها در مناسبت ها و ایام خاص صورت می گیرد.

جلوه ی هنر در طراحی سایت عکاسی

وب سایت عکاسی علاوه بر اینکه محلی برای معرفی حرفه و تخصص و تبلیغات خدمات شماست، بایستی محلی برای رونق کسب و کار شما و بیشتر شدن مشتریانتان باشد، و این میسّر نمی شود مگر با افرایش تعداد بازدیدکنندگان و کاربران سایت.

طراحی سایت آتلیه عکاسی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید