به روزرسانی طراحی سایت

امروزه بحث ریسپانسیو و واکنشگرا بودن در طراحی سایت از مهمترین موضوعاتی می باشد که در مقالات طراحی سایت به چشم می خورد.با توجه به پیشرفت روزافزون و سریع گوشی های هوشمند  کاربران  تمایل دارند تمام صفحات سایت را به راحتی و سادگی با تمام جزییات توی گوش های همراه خود مشاهده کنند.

به روزرسانی طراحی سایت

البته طراحی سایت ریسپانسیو نسبت به سایت های ساده هزینه بالاتری دارد و باعث افزایش کارایی و قابلیت بیشتر سایت های اینترنتی می شود و در نتیجه باعث جذب کاربران بیشتری می شود.

.طراحی سایت به صورت ساده و مسطح

امروزه طراحان سایت علاقه بیشتری به طراحی سایت های ساده و فلت دارند و روش هایی که در گذشته برای طراحی سایت به کار گرفته میشد همچون سه بعدی کردن تصاویر و انیمیشن ها دیگر جذابیتی برای طراحان سایت ندارد و امروزه سادگی و یکدست بودن سایت ها مد نظر طراحان است..

.اسکرولی کردن صفحه اول سایتها

طراحی سایت به صورت اسکرولی و پارالاکس و پیمایشی برای طراحان سایت نوعی طراحی جالب و خلاقانه است که قسمت های سایت به صورت لایه ای زیر هم قرار می گیرند و کاربران می توانند به راحتی با اسکرول کردن سایت به همه مطالب  سایت دسترسی داشته باشند.

و همچنین برای جذاب تر کردن وب سایت می توانید در لایه های سایت از افکت های زیبای نمایشی که مورد استفاده اکثر طراحان سایت است استفاده کنید.

.طراحی سایت با صفحه اصلی و محتوای کامل

طراحان سایت معمولا برای بهتر دیده شدن مطالب سایت به وسیله کاربران و بهتر نمایش دادن مطالب سایت های اسکرولی را به صاحبان مشاغل و حرفهها پیشنها می کنند. این نوع طراحی به دلیل نحوه نمایش اطلاعات سایت کمک می کند تا کاربران اطلاعات مورد نیاز خود از سایت را به دست آورند همچنین مدت زمان بیشتری در سایت صرف کنند و از سردرگمی های کاربران کاسته می شود و همچنین دیگر نیازی به تغییر مسیر و جابه جایی در سایت نیست.

به روزرسانی طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید