ایده آل های طراحی سایت مدارس و دانشگاه

 

طراحی سایت مدارس و طراحی سایت دانشگاه مطابق با آخرین متدهای آموزش الکترونیک و از راه دور ساخته شده، از قابلیت‎های مدرن می‎توان به سرعت بارگذاری بالا در باز کردن فایل ها و تصاویر، ذخیره دیتابیس طبقه بندی شده در قوی ترین بانک های اطلاعاتی، برگزاری همزمان اتاق های کنفرانس، برگزاری کلاس های مجازی، ارتباط معلمین با اولیا دانش آموزان، برگزاری آزمون آنلاین و غیر

طراحی سایت مدارس ودانشگاه

طراحی سایت مدارس

پنل مدیریتی بسیار ساده و آسان با ۳ نوع سطح دسترسی اصلی معلمین، دانش آموزان و اولیا ساخته می‎شود. معلمین از طریق پنل مدیریتی خودشان می‎توانند مسئولیت‎های خود مثل: ارائه دروس، ایجاد گروه های درسی، طرح سوالات امتحانی، ارئه نتایج امتحانات، امکان مشاهده انواع گزارشات، امکان انتشار  اطلاعیه ها و اخبار، ارسال پیام گروهی به دانش آموزان، ارسال پیام خصوصی به دانش آموزان و کادر پرسنلی آموزشگاه، ساخت گروه های دانش آموزی، مشاهده سابقه نمرات دانش آموز و سایر امکانات در نظر گرفته شده است.

  1. معرفی دانش آموزان ممتاز
  2. فارغ تحصیلان
  3. معرفی امکانات مدرسه
  4. معرفی معلمین
  5. معرفی کادر پرسنلی مدرسه
  6. گالری تصاویر
  7. گالری ویدئو
  8. رویداد های مهم
  9. برنامه هفتگی
  10. فرخوان گروهی دانش آموزان
  11. شرایط و قوانین مدرسه
  12. سوالات متداول
  13. تماس با ما
  14. امکان ثبت‎نام موفقت دانش آموزان
  15. بانک مقالات آموزشی
  16. سطوح دسترسی کادر آموزشی و مدیریتی آموزشگاه
  17. کتابخانه الکترونیک
  18. فعالیت ها و آثار دانش آموزان
  19. و دیگر امکانات که یک آموزشگاه آنلاین به آن احتیاج دارد

طراحی سایت دانشگاه

طراحی سایت دانشگاه‎ به گونه ای طراحی سایت شده است تا اساتید و دانشجویان به راحتی در بخش های مختلف سایت جستجو نموده و بهترین نتیجه را دریافت نمایند. طراحی سایت دانشگاه دارای دو قسمت کاربری و مدیریتی است که به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی دانشگاه‎ گردیده است. برخی از امکانات وب سایت دانشگاهی عبارتند از: دریافت ریز نمرات، دریافت نمرات آخر ترم، امکان انتخاب واحد به صورت اینترنتی، پرداخت شهریه به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب (ملی، صادرات، سامان، کشاوری، پارسیان، تجارت و …)، ارتباط مستقیم با اساتید، انجمن علمی جهت بحث و گفتگو در موارد تخصصی، بخش دانلود جهت دریافت مقالات و جزوات اساتید و … که تنها بخشی از امکانات این نوع طراحی سایت دانشگاه می‎باشد.

ایده آل های طراحی سایت مدارس و دانشگاه

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید