تفاوت سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی

تفاوت سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی

 

 

طراحی سایت اختصاصی:

طراحی سایت اختصاصی برای مواردی است که مشتری یا همان کارفرما دقیقا می‌داند چه چیزی می‌خواهد. ) RFP پروپوزال و یا طرح پیشنهادی  در طراحی سایت حرفه ای اختصاصی یکی از ضروریات است زیرا باید یک کد‌ نویسی و طراحی قالب جدید برای شما انجام شود. در این مرحله شرکت طراحی سایت برآورد دقیق هزینه‌ای نسبت به مورد درخواست شده اعلام می‌نماید. در این روش می توان از cms‌های آماده همچون وردپرس و جوملا و اپن‌کارت یا طراحی با cms اختصاصی مد نظر کارفرما با زبان‌های پایتون و لاراول استفاده کرد.

طرح گرافیکی یا همان PSD  سایت مطابق با سلیقه کارفرما توسط گرافیست آماده می‌شود، این طرح تا زمانی که به تایید کارفرما برسد قابلیت ویرایش دارد. پس از تایید، تیم برنامه نویس شرکت قالب مطابق با طرح گرافیکی و امکانات مد نظر کارفرما را آماده می‌کنند و پس از تکمیل این مرحله، مراحل بارگذاری مطالب آماده شده توسط کارفرما در سایت انجام می‌شود و سایت مورد نظر به عنوان دمو در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد. در مرحله نهایی در صورتی که دمو مورد تایید کارفرما واقع شد سایت روی دامنه اصلی بارگذاری می‌شود و آموزش پنل جهت انجام ویرایش‌های موردنظر در محتوای وب سایت به کارفرما داده می‌شود.

طراحی سایت نیمه اختصاصـی (با استفاده از قالب های آماده ):

در این روش با توجه به نوع فعالیت کارفرما می‌توان از قالب‌های آماده و از پیش طراحی شده استفاده کرد و از بین صدها قالب آماده چندین قالب را پیشنهاد کرد تا بر روی یکی از آن‌ها اعمال تغییرات و بهینه‌سازی انجام شود.

بعد از انجام بهینه‌سازی و شخصی‌سازی قالب و درج مطالب کارفرما در وب سایت، دمو در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا در صورت تایید بر روی دامنه اصلی سایت بارگذاری شود و آموزش پنل جهت انجام ویرایش‌های موردنظر در تولید محتوای وب سایت به کارفرما داده می‌شود.

  • – از آنجا که سایت‌های اختصاصی از پایه طراحی می‌شوند نسبت به طراحی‌های نیمه اختصاصی نیاز به زمان بیشتری برای تحویل پروژه دارد.
  • – هزینه ساخت سایت اختصاصی نسبت به طراحی نیمه اختصاصی بیشتر می‌باشد.
  • – سئو سایت‌های اختصاصی با توجه به کد نویسی اختصاصی راحت‌تر و کم هزینه‌تر می‌باشد. اگر سئو برای شما اهمیت زیادی دارد از طراحی‌ اختصاصی استفاده کنید.
  • – در صورتی که تمایل به تغییر و ارتقاء سایت خود را دارید طراحی اختصاصی مناسب‌ترین روش طراحی سایت ریسپانسیو برای شما می‌باشد

تفاوت سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید