بهترین نرم افزارهای رابط کاربری در طراحی سایت

رابط کاربری نقش خاصی در بهتر و شیک تر شدن وب سایت ها دارد. طراحان یک هدف را در ذهن دارند و آن این است که روند ایجاد وب سایت ها را آسانتر و به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این ابزارها مخصوصاً برای رابط گرافیکی و جلوه بصری هر وب سایت بسیار موثر هستند.

بهترین نرم افزارهای رابط کاربری در طراحی سایت

الگوی وب سایت نرم افزار طراحی UI برای طراحان

هنگامی که کاربران از ابزاری مانند Adobe Photoshop و نرم افزار طراحی UI مرتبط استفاده می کنند توقع دارند وب سایتشان از طراحی بهتری برخوردار شود. قبل از این برای طراحی وب سایت ها از کدهای زیادی استفاده می شد تا یک وب سایت ساده ایجاد شود. از آنجا که بسیاری از ابزارهای طراحی وجود دارد نگرانی کمتری در مورد کد های اشتباهی وجود دارد. ابزارهای طراح UI طراحی را بسیار آسان می کنند و می توانند بدون هیچ کدی وب سایت ها را حتی از هر نظر جذاب تر جلوه دهند. این نه تنها روند کار را آسان می کند بلکه محیط مناسبی را برای غیر رمزگذار ایجاد می کند.

۱ . Adobe XD

Adobe XD یکی از بهترین نرم افزارهای مبتنی بر UI است که نه تنها در صفحه وب بلکه بر روی توسعه برنامه های تلفن همراه نیز متمرکز است. مورد استفاده برای ساخت نمونه اولیه برای صفحات وب Adobe XD می تواند روند توسعه صفحات وب و برنامه های تلفن همراه را بسیار ساده تر کند.

XD از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا می تواند از ابزارهای مبتنی بر بردار پشتیبانی کند و از طریق نمونه های اولیه که بسیار تعاملی تر هستند، کلیک ساده ای ایجاد کنید. استفاده از XD باعث می شود که توسعه دهندگان بدانند که بسیار ساده تر از Adobe Photoshop است زیرا دارای بسیاری از ویژگی های جدید است که در فتوشاپ وجود ندارد. کار با XD بسیار آسان است زیرا با کیت های UI برای ویندوز ، iOS و اندروید همراه است.

XD به عنوان گزینه ویژه ای شناخته می شود که به کارتن های پیوند دهنده وصل می شود و به آن اجازه می دهد نمونه های اولیه را زنده کنید. با استفاده از گزینه های پیشرفته ، می توانید به After Effect CC دسترسی داشته باشید که به خودی خود نیز انجام می شود. اگر شناسه ادبی شما تأیید شده باشد ، می توانید به راحتی تمام کارهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه را انجام دهید که می توانند از برنامه XD پشتیبانی کنند.

۲ . Sketch

هنگامی که یک دستگاه اپل به صفحه وب جدیدی نیاز دارد Sketch اولین گزینه ای است که به ذهن می رسد. این یک ابزار طراحی است که برای MAC مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند گردش کار بر پایه را فراهم کند. وقتی از Sketch استفاده می کنید این توانایی را دارید که نمونه های اولیه تان به مرحله اجرا درآید.

Sketch یکی از بهترین ابزارهای طراح است که به روز رسانی را با ظاهری تازه تر انجام داده و کار را آسان تر می کند. با توجه به به روزرسانی ثابت ، سرعت عملکرد همیشه بالاتر بوده است. به دلیل سرعت آن در هنگام کار با اسناد پیچیده و با بسیاری از نمادها ، هرگز آنها را نادیده نمی گیرد. چیزی که بسیار جالب در مورد Sketch است این است که فضای کاری بی حد و مرز را ارائه می دهد و همچنین در همان فضای کاری گروهی ایجاد می کند که می تواند محتویات طراحی را جدا کند.

با کمک Sketch مصرف زمان بسیار کم است و می تواند به شما امکان دستیابی به بردارها را با یک راه حل که می توانیم درک کنیم را بدهیم. هنگامی که ما از برنامه Sketch استفاده می کنیم ، می تواند چندین تغییر را از همان پرونده ایجاد کند. این کار با گزینه ساده ای انجام می شود که به شما امکان می دهد از پرونده های قبلی صادر کنید. این می تواند روش کارآمدتری برای انجام کار ما باشد.

۳ . Adobe Photoshop

فتوشاپ یکی از اولین ابزارهایی است که طراحان استفاده از آن رامی آموزند. فتوشاپ گزینه های بسیاری دارد که می تواند برای ایجاد و ویرایش الگوی وب استفاده شود. همچنین فتوشاپ گزینه های رنگی بسیاری دارد که می تواند برای ایجاد صفحات وب جدید و جذاب تر مورد استفاده قرار گیرد.

Photoshop ابزاری است که می تواند گرافیک دیجیتالی را ویرایش کند که برای طراحی نمونه های اولیه برای صفحات وب جدید استاندارد است. فتوشاپ می تواند کار خود را با استفاده از برنامه های افزودنی معروف به پلاگین های فتوشاپ گسترش دهد. حتی اگر Photoshop دارای افزونه های خاص خود باشد ، برخی از توسعه دهنده ها تمایل دارند مشخصات بسیار خاص خود را ایجاد کنند.

به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزار طراحی تصویربرداری و گرافیک در نظر گرفته شده است. فتوشاپ نه تنها به ایجاد وب سایت بلکه برنامه های موبایل کمک می کند. فتوشاپ انواع ابزارهای عکاسی را ارائه می دهد که می توانند اسنپ های ساده را به اثر هنری تبدیل کنند. با استفاده از این ابزار می توانیم چیزی معمولی را به حالت خارق العاده تبدیل کنیم. حتی اگر ممکن است رایگان نباشد ، از خرید این نرم افزار شگفت انگیز پشیمان نخواهید شد.

۴ . Fluid

Fluid با داشتن ابزارهای مختلف برای تلفن های همراه و ایجاد نمونه های اولیه شناخته می شود. تولید نمونه های اولیه با کمک Fluid UI به دلیل داشتن ابزار طراح رابط کاربری بسیار آسان تر و سریع تر است. این رابط کاربر از HTML5 ،JavaScript و CSS3 برای ساخت فناوری وب استفاده می کند. همچنین برای ایجاد نمونه های اولیه برای صفحات وب مختلف از گزینه drag and drop استفاده می کند.

کتابخانه های متنوعی وجود دارند که در Fluid مورد استفاده قرار می گیرند. اگر کاربر Fluid هستید اطلاع دارید که ساخت نمونه های اولیه چقدر آسان و سریع است. سرعت بالایی دارد زیرا از کیت های از پیش ساخته برای طراحی iOS ، Wireframing و موارد دیگر استفاده می کند. دیدگاه های تعاملی بیشتری وجود دارد که با پیوند نمونه های بصری ، کار را بسیار سریعتر و موثرتر می کند. این رابط کاربری دارای همکاری بهتری است که به کل تیم امکان می دهد در یک گروه در همان نمونه اولیه همزمان کار کنند.

۵ مورد از بهترین ابزارهای بهینه سازی آنلاین تصاویر

۵ . Protopie

Protopie یکی از امیدوار کننده ترین ابزارها برای ایجاد نمونه های اولیه برای دستگاه های تلفن همراه است. استفاده از آن آسان است و می توان بدون هیچ برنامه نویسی انجام داد. اگر با سایر ابزارهای طراحی آشنا باشید متوجه می شوید که هیچ تفاوتی با Protopie ندارد. با کمک Protopie ایجاد نمونه های اولیه بسیار آسان است و این روند را بیشتر می شناسد. اگر کاربر سایر ابزارهای طراحی مانند Adobe XD یا Figma هستید، می توانید به راحتی نمونه های تعاملی بیشتری را برای مشتریان خود تهیه کنید. تقریباً برای همه دستگاه هایی مانند Android و iOS می توانید نمونه های اولیه تهیه کنید. سریع و تعاملی تر برای طراحی این ابزار مناسب ترین روش برای طراحی است.

ویژگی های بسیاری وجود دارد که می توان با استفاده از Protopie از جمله سنسورها، اشتراک گذاری و در دستگاه های مختلف از آنها استفاده کرد. با استفاده از این ابزار می توان حسگرهایی مانند سنسور مجاورت، قطب نما، میکروفون و ژیروسکوپ را اضافه کرد. از این ابزار می توان برای برقراری ارتباط نه تنها با یک دستگاه بلکه با دستگاه های مختلف استفاده کرد. به اشتراک گذاشتن این نمونه اولیه با دیگران کار سختی نیست زیرا می توانیم آن را در ابر بارگذاری کنیم. هنگام بارگذاری در ابر می توانید آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید.

۶ . Figma

بعد از استفاده از Figma احتمال بسیار کمی وجود دارد که شما سراغ دیگر ابزار طراحی بروید. Figma نه تنها برای نمونه اولیه مورد استفاده قرار می گیرد بلکه از آن برای تهیه طرح و همکاری آنها با مرورگرها نیز استفاده می شود. در این ابزار ، هر یک از مشارکت کنندگان وظیفه خود را دارند. همکاری به صورت بلادرنگ انجام می شود ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد قدیمی بودن پرونده ها نیست یا اینکه دیگران در نوشتن آنها کار می کنند. اگر می خواهید بازخورد همه کارهایی را که باید انجام دهید جمع آوری لینک ارسال و سپس بازخورد دریافت کنید. به این ترتیب می توانید به روزرسانی های کپی را انجام داده و به ذینفعان اجازه دهید نسخه هایی از آن به روزرسانی ها را تهیه کنند.

برای آن برنامه نویسان تنها کاری که باید انجام دهند بازرسی از عناصر و کپی کردن کد منبع است. این به آنها کمک می کند تا کد منبع طراحی را ببینند و به آنها کمک می کند تا بر این اساس تغییراتی ایجاد کنند. برای بهبود گردش کار تنها کاری که باید انجام دهید اینست که برخی از ویژگیها را کشف کرده و از آنها یاد بگیرید تا چیز جدیدی بسازید.

با استفاده از این رابط کاربری ، ما می توانیم از هر دستگاهی کار کنیم تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشیم و به سادگی با ورود به یک مرورگر وارد شوید. از آنجا که این مورد برای ساختن برنامه ها در تلفن همراه استفاده می شود ، داشتن برنامه های پخش کننده بسیار مهم است. نگران نباشید Fluid دارای برنامه رایگان خود باشد که می تواند برای تست نمونه های اولیه در هر تلفن همراه استفاده شود.

۷ . Adobe Dreamweaver

Adobe DreamWeaver ابزاری برای توسعه وب با منبع بسته است که هم در macOS و هم در سیستم عامل ویندوز استفاده می شود. این کمی متفاوت است زیرا از طراحی بصری و ویرایشگر کد فقط با ویژگی های استاندارد استفاده می کند. این ظرفیت استفاده از ویرایشگر کد و طراحی بصری است که باعث می شود طراحی بسیار ساده تر شود. این رابط کاربر تعداد زیادی زبان در دسترس دارد که تقریباً هر کسی از سراسر جهان می تواند مورد استفاده قرار دهد.

Dreamweaver ممکن است به اندازه UI دیگری که مورد بحث قرار داده ایم ساده نباشد اما می توانیم از این UI برای ایجاد صفحات وب جذاب و جذاب استفاده کنیم که با پشتیبانی از HTML ، CSS ، JavaScript و بسیاری موارد دیگر ایجاد شود. شما می توانید الگوهای بسیار دلخواه خود را که متناسب با نیاز شما است ، سفارشی کنید. از آنجا که محصول چنین شرکت بزرگی است ، تغییرات مداوم در آن ایجاد می شود.

این برنامه از مانیتور چندگانه برای ویندوز پشتیبانی می کند که به کاربر امکان می دهد فضای کاری خود را با سهولت بیشتر گسترش دهد. به منظور ایجاد وب سایتهای مدرن HTML5 و نمایش عناصر ، اکنون با جدیدترین نسخه کروم ادغام شده است. این UI حتی از Git پشتیبانی می کند که همکاری بین کارگران را بسیار سریعتر و آسان تر می کند.

۸ . Axure UI Design

Axure ابزاری برای توسعه تلفن همراه ، وب و دسکتاپ است که از نمونه سازی سریع با نمونه سازی سریع استفاده می کند. با نقشه برداری از رفتار مطلوب در پاسخ به عملکردی مانند کلیک ماوس یا ژست لمسی ، می تواند در توسعه نمونه اولیه پشتیبانی کند. با ترکیبی از ویجت موجود و اختصاص فعالیت ، کاربران می توانند کنترل بسیار خود را ایجاد کنند.

دو نسخه Axure وجود دارد که یک نسخه رایگان و دیگری نسخه Pro است. در نسخه حرفه ای خواهید یافت که شامل قابلیت های اصلی و انتشار سهم محور نیز هست. همچنین یکی از قدرتمندترین روشی است که کاربر می تواند نمونه اولیه را طراحی کند. با استفاده از axure می توانید مشکلات مربوط به اسناد را حل کرده و کل تیم را در همان صفحه بدست آورید زیرا وقتی نمودار ایجاد می کنیم پیام روشنی به تیم می دهد.

نتیجه

تمام نرم افزارهای طراحی UI فقط یک هدف دارند و آن این است که صفحه وب شما را تا حد امکان جذاب تر جلوه دهند. این مقاله ممکن است فقط تعداد اندکی از رابط کاربری را در بازار پوشش داده باشد و موارد بیشتری نیز در این زمینه وجود دارد. تمام مواردی که در بالا ذکر شد جزء بهترین ها هستند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین نرم افزارهای رابط کاربری در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید