گرافیک وب سایت تا چه حد در بازدید کاربران موثر است

گرافیک وب سایت در طراحی صفحه هات بسیار مهم و تاثیر گذار است شاید بیشتر کاربران و صاحبان سایت به این نکته توجه داشته باشند که برنامه نویسی وب سایتشان چه چیزی باشد و مراحل انجام کار در وب سایت به چه صورت باشد و مواردی از این دست اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که کاربران در مرحله اول که سایت را باز می کنند گرافیک وب سایت را مشاهده می نمایند و اگر این گرافیک سایت آنها جذب نکنه به راحتی صفحه را خواهند بست و به وب سایت دیگری میروند.

پس در درجه اول گرافیک وب سایت چیزی است که نظر کاربران را جلب می کند و استفاده از رنگها و تصاویر مناسب باعث میشود که کاربران بیشتری به وب سایت وارد شوند و زمان بیشتری را در سایت سپری کنند و هرچه زمان بودن یک کاربر در وب سایت شما بیشتر باشد گوگل هم به سایت شما امتیاز بیشتری خواهد داد زیرا نتیجه میگیرد که این وب سایت حتما کاربردی است که اکثر کاربران مدت زیادی در این وب سایت می مانند.

به تصویر زیر نگاه کنید چقدر جذاب است و به خاطر داشتن بخشهای مختلف باعث میشود که حدود چند ثانیه روی آن تمرکز کنید تا تمامی اجزای صفحه را ببنید هدف ما هم در گرافیک سایت چنین جیزیست. نگاه داشتن کاربر در وب سایت برای امتیاز بیشتر در موتور جستجوگر گوگل.

گرافیک وب سایت

 

برای داشتن یک گرافیک سایت خوب چه کنیم؟

۱ . حتما برای طراحی وب سایتتان با یک گرافیست سایت مشاوره کنید سعی کنید از هارمونی رنگها بهره ببرید و تا میتوانید تصاویر زیبا و مرتبط را در وب سایت خود قرار دهید.

۲ . برای گرافیک وب سایت تان هزینه کنید همیشه استفاده از قالبهای رایگان کاربردی نیست.

۳ . اول گرافیک سایت را طراحی کنید بعد کد نویسی را انجام دهید زیرا در غیر این صورت اغلب برنامه نویسها و اجرا کنندگان سایت نیمتواند گرافیک خوبی برای وب سایتتان طراحی کنند و اگر بخواهید بعدا هم گرافیک را تغییر دهید هزینه زیادی از شما خواهند گرفت.

۴ . از تم های و قالبهای جدید برای وب سایتتان استفاده کنید فکر نکنید که اگر ظاهر وب سایت تغییر کند مشتریان خود را از دست میدهید بلکه برعکس انسانها به صورت ناخوداگاه دوستدار تغییر و تجدد هستند.

گرافیک وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید