ویژگی های طراحی قالب سایت responsive

ویژگی های طراحی قالب سایت responsive

طراحی قالب سایت واکنش گرا با رواج دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل و… اهمیت بیشتری پیدا کرده است. سایت هایی که به این روش طراحی می شوند می توانند اطلاعات خود را با عرض صفحه نمایش کاربر تطبیق داده و بر همین اساس اطلاعات مورد نظر را نمایش دهند. در اینگونه سایت ها نیازی به طراحی مجدد قالب برای نسخه موبایل وجود ندارد.

با توجه به رشد قابل توجه کاربرانی که از طریق موبایل و تبلت به اینترنت متصل هستند طراحی سایت واکنش گرا یا responsive روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود زیرا درصد کاربرانی که از کامپیوتر شخصی و لپ تاپ به اینترنت متصل می شوند در حال کاهش است، گرچه کماکان فاصله بسیار زیادی با کاربران موبایل و تبلت دارد. تصویر زیر نحوه نمایش یک سایت واکنش گرا را در اندازه های مختلف صفحه نمایش نشان می دهد.

 

دلایل اهمیت طراحی سایت واکنش گرا

طراحی سایت به روش واکنش گرا این امکان را به کاربران می دهد که به راحتی اطلاعات را مشاهده کنند، همچنین اندازه های مختلف اطلاعات را به کاربران نشان دهید.

دیگر نیازی به طراحی سایت نسخه موبایل به صورت جداگانه وجود ندارد، از آنجا که این تکنیک روی تجربه کاربر تأثیر مثبت می گذارد و از طرفی سایت شما را سئو فرندلی می کند در نتیجه استفاده از این تکنیک را به شما توصیه می کنیم.

طراح سایت آمادگی کامل طراحی سایت  را با استفاده از تکنیکهای طراحی قالب responsive طراحی کند تا مشکلی از جهت نمایش در سیستم هایی مانند موبایل و تبلت نداشته باشد.

طراحی قالب سایت responsive

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید