وظایف طراح وب سایت

معماری صفحات وب، توسط طراحان سایت، آنها را به آرشیتکت های وب، تبدیل کرده است.همه ما دیدی کلی از حرفه مهندسان معمار و آرشیتکت ها داریم.

وظایف طراح وب سایت

آنها ساعت ها با نرم افزار CAD،در ها، پنجره ها و دیوار ها را روی پلن های سطحی، طراحی می کنند. اما بعد از آشنایی با وظایف یک مهندس معمار و شباهت قابل توجه و متقاعد کننده، این برداشت از این موضوع به موارد زیر می رسیم که شامل :
کار را جوری انجام ندهید که فقط آن را انجام داده باشید!
لازم به توضیح زیاد نیست که این ذهنیت، ذهنیت مناسبی برای معماری وب نیست.برنامه ریزی جلوتر، صبور بودن و تفکر در مورد مقیاس و نحوه اجرای آن خیلی مهم است و نکته کلیدی برای تبدیل شدن به یک معمار وب بزرگ، است.

به همه پروژه ها به یک دید نگاه کنید یعنی فرض کنید که همه پروژه ها پروژه ی مورد علاقه شما هستند.علایق شخصی خود را ندیده بگیرید.

البته برای تبدیل شدن به یک معمار وب خوب ، باید مجموعه ای از کارها را انجام دهید تا بهتر از اینی که هستید باشید و این موضوع به سادگی قبول یک نگرش یا فلسفه جدید برای طراحی و توسعه وب سایت به شمار می رود.

از اطلاعات کهنه و قدیمی که یک وجب خاک روی انها نشسته استفاده نکنید. همیشه کار را تکمیل شده فرض کنید و نحوه استفاده کاربران از آن را تجسم کنید.

در مورد انجام پروژه صبور باشید ، در مورد کارمندان یا حتی خودتان با افراد واقعا خلاق و نوآور کار کنید. از قبل برای انجام پروژه برنامه ریزی کنید و برای انجام آن زمان های واقع بینانه در نظر بگیرید اگر شما بتوانید آن علاقه واقعی را در کار پیدا کنید می توانید بهترین در کار خود باشید.

عاشق کاری که انجام میدهید باشید و روی پروژه هایی کار کنید که می تواند افتخار آمیز باشند.

چیز های جدید ر ا همیشه امتحان کنید حتی اگر هنوز روش انجام انها ثابت نشده است.

تشنه پیشرفت پروژه ها و کارتان باشید. بگذارید افتخار از دست رفته کارتان دوباره به آن بازگردد. مسئول کارهای خود باشید، چه بد چه خوب. معمار بزرگ فقط علاقمند به طراحی یک ساختمان زیبا و دلنشین که به عنوان یک اثر با گذشت زمان پایدار باقی بماند نیستند، آنها علاقمند به عقب راندن مرزها و محدودیت های دانش معماری برای طراحی ساختنمان های با شکوه و به میراث گذاشتن آنها برای مردم نیز هستند.
همه ما بر روی وب سایت هایی که دارای ساختاری مناسب نبوده است کار کرده ایم یا با طراحان و توسعه دهندگانی که نمی دانستند که چگونه باید ساختار وب را طراحی کنند همکاری کرده ایم. وقتی طراحان و توسعه دهندگان این سوالات را جدی نمی گیرند یا فقط می خواهند یک کاری را به سرعت و نا مرتب انجام دهند باعث می شوند وب سایت را جوری پیاده سازی کنند که قابلیت بهینه سازی و توسعه ، تغییر و به روز رسانی نداشته باشد. نکته واقعا مهم این است که وب سایت حالت سیال و معلق دارد. همیشه در حال رشد ، تغییر پیشرفت است دقیقا مانند تکنولورژی های ساخت و ساز ساختمان.این مهم است که مطمئن شوید ساختار سایت به درستی و با استحکام ساخته شده است که شما می توانید روی آن بخش های دیگه را پیاده سازی کنید.
به عنوان یک طراح وب همه ما باید برای یک هدف نهایت تلاشمان را انجام دهیم . این تلاش نه فقط در راستای ساخت یک وب سایت بزرگ و خاطره انگیز در دنیای وب است بلکه باید در جهت خلق ایده های تازه طراحی، الگو های جدید ارائه نوآوری ها و شکستن مرزهای تکنولورژی باشد. باید برای دیگران میراث خوبی به جا بگذاریم. برای آنهایی که میبنند و درک می کنند کسانی که برای آنها کار می کنید یا با شما کار می کنند، دانش و فن آوری بهتری را به جا بگذاریم.

وظایف روزمره طراحان وب یا همان مهندسان معمار
ارائه طرح ها و نمایش ایده های موجود برای بررسی مشتری
انجام تغییرات مورد نیاز در حین روند انجام پروسه ی برنامه ریزی شده
توسعه ساختار نهایی برنامه و پلن را که ظاهر ساختمان را به همراه جزئیات ساخت مشخص می کند
بحث و تبادل نظر در مورد اهداف، بودجه تعیین شده و احتیاجات مورد نیاز یک پروژه
ارائه پیش طرح های گوناگون که ممکن است شامل انجام عملیات امکانسنجی و اثرات زیست محیطی باشد، انتخاب سایت یا تعیین نیازهایی لازم برای طرح

لیست کارهای روزمره  بالا را می توان به اسانی با کارهای موجود در طراحی وب (چه به عنوان یک آزاد کار یا فری لنسر یا چه به عنوان یک کارمند در یک سازمان بزرگ )، مطابقتش داد. لیست اصلاح شده از کارهای یک طراح وب با استفاده از الگوی وظایف طراحان معمار که به صورت هفتگی انجام خواهد شد در زیر نمایش داده شده است
انجام تغییرات لازم در حین روند برنامه ریزی و طراحی
آماده سازی نمونه ها و نمایش ایده ها برای مشتری
پیروی از انواع کد های به روز، استاندارد های وب ، دستورها و قوانین، و بهترین شیوه های طراحی وب
گسترش بخش های ظاهری وب سایت که به اندازه ی جزئیات، موثر در توسعه وب سایت ها است
در مورد اهداف ، نیازمندی ها، بودجه مقرر شده برای طراحی وب یا انجام پروژه های موبایل، بحث و تبادل نظر می کنند
ارائه پیش طرح های گوناگون که شامل انجام بررسی های لازم امکانات وب سایت در مرور گر های مختلف، تجزیه و تحلیل امکانات یا مشخص کردن احتیاجات و نیازمندی های طراحی

طراحان وب نیاز به چیزی فراتر از طراحی گرافیک دارند. طراحی گرافیک در واقع نقش تکمیل کننده (بصری) وب سایت را داراست . مانند طراحی ساختمان که طراح باید ابتدا به طراحی عناصر بزرگ و اصلی ساختمان فکر کند تا طراحی ودکوراسیون داخلی آن. در صورتی که تمایل به طراحی وب سایتی رادارید که در برابر تست مهمی به نام گذشت زمان مقاوم بماند و واقعا قابل استفاده برای مشتری و کاربران باشد، نیاز است که در شروع کار به عناصر بزرگتر واصلی آن فکر کنیم.

اگر شما یک طراح وب هستید یا یک توسعه دهنده وب این مقاله در واقع بخشی از کارهای روزمره شماست. در صورتی که تصمیم داریدامکانات جالب و با کیفیتی را در وب سایت اجرا کنید لازم است از قبل بدانید که معماری (ساختار( وب سایت بخش اعظم موفقیت کلی پروژه شماست و درک اهمیت آن قسمتی از این کار بزرگ است. به راستی که طراحان وب و توسعه دهنده گان FROND- END نمونه ای از معماران وب هستند، در زمانهای گذشته طراحان وب را با طراحان گرافیک مقایسه می کردند. امروزه وب سایت چیزی فراتر از یک تبلیغ یا محلی برای دریافت اطلاعات در مورد یک کار تجاری است. سایت هاو اپلیکیشن ها رسانه های غول پیکری هستند در واقع مردم برای تماشای فیلم، خواندن کتاب، بازی کردن، کار بر روی پروژه ها و برقراری تعامل بین مشاغل به آنها مراجعه می کنند. مانند ساختمان ها.

وظایف طراح وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید