نکاتی در مورد طراحی قالب سایت

امروز برایتان نکاتی در مورد طراحی قالب سایت بیان می کنیم درحال خاضر با پیشرفت تکنولوژی و اشنایی بیشتر مردم با دنیای اینترنت نیاز به طراحی وب سایت و طراحی قالب سایت بین کاربران بیشتر احساس می شود و هر کاربری اگر توانی مالی کافی داشته باشد خواستار داشتن یک وب سایت حتی طراحی یک وب سایت شخصی است پس برای انجام این نیازها نکاتی در مورد طراحی قالب سایت بیان می کنیم تا به شما در طراحی قالب سایت کمک کند.

۱٫ در درجه اول مشخص کردن اهداف یک وب سایت

هدف اصلی در طراحی قالب سایت این است که شما مطالب یا محصولات خود را در دنیای اینترنت عرضه کنید و بتوانید کاربران را جذب کنید تا به وب سایت سر بزنند و از مطالب استفاده کنند و یا خرید کنند. ( نکاتی در مورد طراحی قالب سایت )

۲٫ طرح اولیه سایت

طرح اولیه وب سایت و طراحی قالب سایت بسیار مهم است زیرا کاربر در درجه اول با باز کردن سایت طرح گرافیکی قالب سایت را مشاهده می کند و از اجرا و برنامه نویسی ان آگاهی ندارد و اگر از گرافیک سایت خوشش نیاید و نظر او را جلب نکند به راحتی صفحه سایت را خواهد بست و به سایت دیگر خواهد رفت.( نکاتی در مورد طراحی قالب سایت )

۳٫ طراحی تصاویر سایت

هر وب سایت از طراحی قالب کلی، تعدادی تصویر، مطالب  و رنگها تشکیل شده است که هر کدام به نحوی در قالبهای مختلف چیده می شوند پس مهمترین بخش در گرافیک سایت طراحی تصاویر زیبا و مرتبط با موضوع وب سایت می باشد هر چه تصاویر طراحی شده مفهومی تر و مناسب تر با موضوع سایت باشند کار طراحی قالب سایت بیسیار حرفه ای تر و منحصر به فرد می گردد.

۴٫ دسته بندی و پردازش اطلاعات وب سایت

برای طراحی قالب سایت دسته بندی مطالب و قرار دادن هر چیز در جای خود اهمیت زیادی دارد چیدمان مطالب باید به گونه ای باشد که کاربران به راحتی به موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و همچنین سایت برای موتورهای  جستجو هم بهینه باشد. ( نکاتی در مورد طراحی قالب سایت )

۵٫ بهینه سازی وب سایت

یک گرافیست سایت طوری قالب سایت را طراحی می کند که در هنگام بهینه سازی مشکلی برای قالب وب سایت پیش نیاید و کاربران به راحتی بتوانند هم محتوای خود را در وب سایت قرار دهند و هم گرافیک خوبی داشته باشند برای این کار گرافیست سایت می تواند از رنگهای به جای تصاویر استفاده کنید و یا حجم تصاویر را کم کرده و رابط گرافیکی خوبی ایجاد کند. ( نکاتی در مورد طراحی قالب سایت )

تعدادی از نمونه کارها :

طراحی وب سایت

psd سایت

نکاتی در مورد طراحی قالب سایت

نمونه کارها

نکاتی در مورد طراحی قالب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید