مزایای طراحی سایت با فریمورک لاراول

 مزایای طراحی سایت با فریمورک لاراول

لاراول Laravel یکی از جدیدترین فریم ها برای توسعه وب سایت می باشد اما خود فریم ورک به چه معنا می باشد. فریم ورک بستری می باشد که به شما امکان استفاده از کدهای از پیش ساخته شده را می دهد و هدف اصلی فریم ورک ها آسان نمودن برنامه نویسی و دوری از کد نویسی های تکراری می باشد.ویژگی های لاراول Laravel

  • سیستم روتینگ ساده: با استفاده از سیستم روتینگ بسیار ساده می توانید کلیه درخواست را در برنامه به سادگی پاسخ دهید.
  • مدیریت داده ها: انتقال و مدیریت داده ها در این سیستم بسیار آسان می باشد و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Server, و SQLit سازگاری کامل دارد.
  • قالب زیبا: می توانید از کدهای پایه PHP استفاده نمایید و یا از قالب های کد فریم ورک بهره ببرید که کار را بسیار ساده تر می نماید.
  • آماده برای آینده: این فریم ورک برای توسعه در آینده بهینه سازی شده و با JSON و سایر ابزارها سازگاری کامل دارد.
  • پایه مستحکم: لاراول توسط کامپوننت های مختلف Symfony پیاده سازی شده است که به برنامه شما پایداری و ثبات بالایی می دهد.
  • ایجاد شده توسط Composer: Composer یکی از ابزارهای بسیار جالب برای توسعه برنامه ها می باشد که می توانید از ابزارهای قدرتمند آن بهره بگیرید.

دوستان زیادی هستند تمایل به طراحی سایت اختصاصی دارند . برای این منظور در صورتی که تصمیم به استفاده از اپن سورس وردپرس ندارید باید از برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید.در صورتی که قصد استفاده از php را دارید پس باید یا سراغ مدل برنامه نویسی تابع گرا بروید یا از مدل های شی گرا ) استفاده کنید.

مباحث فنی در این مورد زیاد است اما آنچه برای شما  به عنوان کاربر باید اهمیت داشته باشد انتخاب یکی از این دو حالت است.

در این مدل شما باید از طراحی سایت با فریمورک لاراول یا کدایگنایتر استفاده کنید که به صورت mvc و در واقع ماژولار هستند .در این حالت برای توسعه های بعدی یا باگ گیری احتمالی کار سختی نخواهید داشت .چرا که تمامی کدهای شما بصورت قطعاتی از پازل گردهم آمده و شما راحت می توانید آن پازل مورد درخواست را پیدا کنید.اما در مدل برنامه نویسی فانکشنال یا تابع گرابا توجه به این که همه کدها کنار هم قرار دارند برای توسعه و باگ گیری کار سختی در پیش خواهید داشت!

مزایای طراحی سایت با فریمورک لاراول

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید