قالب وب سایت psd | psd سایت | گرافیک سایت

قالب وب سایت psd قالبی است که در نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ و کورل طراحی میشود و که در اکثر قالب وب سایت psd ها باید تمامی لایه ها و دکمه ها و همه المانهای گرافیکی وب سایت طراحی شود تا کاربران و یا یک برنامه نویس وب سایت بتواند به راحتی از گرافیک سایت استفاده کند.

چرا باید برای سایتمان به عنوان یک کاربر و یا به عنوان یک برنامه نویس قالب وب سایت psd داشته باشیم ؟

اگر یک کاربر سایت هستید آیا سایتهایی که زیبایی برای شما ندارند را بیشتر نگاه می کنید یا وب سایتهایی که گرافیک بهتری دارند؟ امروز با زیاد شدن هر ساعته سایت دقیقا دنیایی مجازی به بازاری تبدیل شده است که هر کسی که مغازه و جلوه بیشتری در این خیابان شلوغ داشته باشد بیشتر به چشم می اید و مسلما فروش بیشتری خواهد داشت یا اخبار بیشتر را در دسترس کاربران خود قرار میدهد در نظر بگیر زمان زیادی را روی یک سایت کار کرده اید و صفحات زیادی ساخته اید و مطلب گذاشته اید اما اگر کسی به وب سایتتان سری نزند و بازدیدی نداشته باشید تمامی این زحمات به هدر خواهد رفت اما اگر گرافیک سایت خوبی داشته باشید حداقل کاربران برای چند دقیقه ای در سایتتان خواهند بود و این زمان به شما فرصت میدهد که کالا یا تجارت خود را عرضه کنید.

اگر یک برنامه نویس یا اجرا کننده سایت هستید نیز حتما به قالب سایت احتیاج پیدا میکنید اغلب برنامه نویسان چون به گرافیک سایت خود اهمیتی نمی دهند در انتهای کار با شکست مواجه میشوند و این نکته را فراموش میکنند که اول چشم میبیند و بعد مغز تصمیم می گیرد اگر سایت یک برنامه نویس کد نویسی بسیار عالی و تو در تو داشته باشد ایا یک کاربر با باز کردن صفحه اول متوجه این برنامه نویسی می شود؟ یا فقط ظاهر و گرافیک کار را مشاده می کند.

بنابراین همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که گرافیک سایت و قالب وب سایت psd در درجه اول طراحی یک وب سایت قرار دارد و بدون طرح گرافیکی یک وب سایت تقریبا شبیه یک صفحه ورد است در دنیایی مجازی که هر روز پیشرفتهای زیادی رو به انجام و توسعه است.

مشاهده تعدادی از نمونه کارها :

قالب وب سایت psd

طراحی گرافیکی روغن لادن

طراحی سایت لوازم استخر
طراحی سایت لوازم استخر
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت دکتر فرهود
طراحی سایت دکتر فرهود
سایت چوب و هنر
سایت چوب و هنر
طراحی تعاونی مسکن
طراحی تعاونی مسکن
سایت اره و لوازم باغبانی
سایت اره و لوازم باغبانی
سایت گل و گیاه
سایت گل و گیاه

قالب وب سایت psd

6 دیدگاه برای “قالب وب سایت psd | psd سایت | گرافیک سایت

    • neshati گفته:

      خیلی ممنونم از شما کاربر عزیز ما هم عاشق شما کاربران عزیز هستیم و کار طراحی سایت و طراحی قالب سایت رو بخاطر شما عزیزان انجام میدیم

دیدگاه‌ها بسته شده است.

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید