قالب لایه باز سایت رستوران

طراحی قالب لایه باز سایت رستوران

در یک وب سایت رستوران می توانید امکاناتی از قبیل: نمایش گالری عکس از محیط رستوران و منوی غذایی موجود، مطالب مرتبط با آشپزی، سفارش غذای آنلاین، شکایات و تماس با رستوران ، سفارش غذای مجالس و رزرو آنلاین روز مراسم در رستوران و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

در وب سایت رستوران یکی از مواردی که جزو اهداف شما می باشد جذب مشتری و معرفی رستوران و خدمات خود برای آشنایی بیشتر مشتریان با شما می باشد.

برای دست یابی به این مورد وب سایت شما باید به صورت کاملا حرفه ای بهینه سازی شده باشد. با رعایت اصول بهینه سازی وب سایت شما نسبت به سایرین پیشرفت خواهد کرد و در رقابت با صاحبان رستوران های دیگر در رتبه بالاتری قرار خواهید گرفت. در نهایت وب سایت شما بیشتر دیده می شود و رونق کاری شما افزایش می یابد.

در طراحی وب سایت رستوان باید به طراحی رنگ و کیفیت تصاویر و نوع چینش آنها دقت کنید.
استفاده از رنگ های گرم مانند قرمز باعث تحریک اشتها شده و به صورت غیر مستقیم بر حالات روحی مشتریانتان تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

استفاده از تصاویر باکیفیت، تصاویر نمونه غذاها به همراه مواد اولیه استفاده شده می تواند از بخش های پر طرفدار وب سایت شما به حساب آید.

امکان سفارش اینترنتی می تواند از امکانات خاص وب سایت شما باشد

 می توانید در بخشی از وب سایت خود از آموزش های آشپزی و کلیپ های آموزشی استفاده کنید و با این کار مخاطبان وب سایت شما افزایش خواهند یافت و آمار بازدید بیشتر و بیشتر خواهد شد.

با طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا محتوای وب سایت شما در تمامی ابزار های موجود از جمله لب تاب و موبایل و تبلت به صورت مشابه مشاهده خواهد شد و این مورد کمک خواهد کرد تا مخاطبان شما در هر محلی بتوانند به خوبی به تمام قسمت های سایت دسترسی داشته باشند و سرویس دهی به مخاطبان بهتر و با کیفیت بالاتری انجام پذیرد.

در صورتی که شما صاحب یک رستوران چند شعبه ای هستید می توانید در بخش معرفی شعبات، آدرس و شماره تلفن شعبات خود را معرفی کنید. همچنین میتوانید با قرار دادن تصاویر شعبات در کنار اطلاعات تماس نوعی تنوع ظاهری در طراحی این مورد ایجاد کنید.

می توانید امکانات انتخاب و رزرو میز و منوی سفارشی را ثبت کنید تا مشتریان در رستوران بتوانند از آنها استفاده کنند و لذت حضور در رستوران شما را تجربه کنند.

هرچه امکانات شما متنوع تر و جدید تر و کارآمد تر باشد، وب سایت شما بازدید بالاتر و مخاطبان بیشتری خواهد داشت و به این ترتیب محبوبیت آن بالاتر خواهد شد. پس شما باید تمام تمرکز خود را در بهبود خدمت رسانی ها قرار دهید.

قالب لایه باز سایت رستوران

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید