طرح لایه باز تفریحی

طرح لایه باز تفریحی

استفاده از اینترنت در عصر امروزی پیشرفت بسیاری دارد و افرادی که از اینترنت استفاده می نمایند بیشتر بازدید کننده سایت های تفریحی می باشند.

همه افراد در سن های مختلف نیاز به گذارندن لحظاتی شاد و مفرح دارند و هر از گاهی به سایت های تفریحی سری می زنند. سایت های تفریحی سایت های می باشند در بردارنده بازی ها و مسابقات آنلاین و تولید کردن محتواهای تفریحی، تاریخی ،هنری، گالری عکس های جالب، جک، لطیفه و فال می باشد.

همچنین در این سایت ها می توان به معرفی افراد مشهور و آخرین اخبار و اطلاعات راجع به زندگی و فعالیت آنها در سینما یا تلویزیون، خوانندگان، ستارگان ورزشی به همراه گالری تصاویر و یا انجام مصاحبه های شخصی با آنها بپردازید، این نوع سایت ها بسیار مورد توجه افراد واقع می شود.

هدف اصلی طراحی سایت تفریحی همانند سایت های دیگر جذب بازدید کننده و مشتری می باشد در نتیجه در آمد بیشتری را کسب نمایند و نیز می توانند در طراحی سایت با گرفتن آگهی های تبلیغات بنری و متنی کسب درآمد نمایند.

ویژگی هایی که طراحی سایت تفریحی دارا باشد

اگر  سایت تفریحی از گرافیک زیبا و جذابی برخوردار باشد و نیز دارای محتوا و مطالب مفیدی و تصاویر و ویدئو های جذاب باشد تا جزو پربازدید ترین سایت تفریحی می شود.

این گونه سایت ها باید سرعت لود شدن صفحات و مطالبات بالا باشد چرا که کاربر به قصد تفریح وارد سایت شما می شود و جدیت بسیاری ندارد و هر چیزی که باعث صبر و خستگی بازدید کننده شود باعث می شود از سایت شما صرفه نظر نماید و وارد سایت دیگری شود.

طراحی سایت و قالب آن باید براساس آخرین معیارها و الگوریتم های گوگل باشد تا محتوا سایت در نتایج جستجو گوگل ارتقا پیدا کند و رتبه بالایی کسب نمایید.

امکانات طراحی سایت تفریحی

-.دسته بندی بخش های تفریحی سایت و نمایش گرافیکی هر بخش

– قرار دادن ماژولهای مختلف مانند خبرنامه، ارسال ایمیل برای کاربران ثبت نام کرده، درج متن،لینک،عکس ویدیو و بنر تبلیغاتی.

– گالری تصاویر و فیلم

– امکان دانلود فایل صوتی و تصویری

– امکان ثبت نظرات کاربران برای هر مطلب سایت

– ثبت نام کاربران

– آمار بازدید کنندگان

– فرم ارتباط با ما

و غیره.

همانطور که گفته شد این گونه سایت ها بازدید کنندگان بسیاری دارد و نیز این را می دانید که افراد به سایت هایی که رتبه بالایی که موتورهای جستجو نمایش می دهند مراجعه می نمایند بنابراین برای اینکه رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید نیاز به بهینه سازی یا همان سئو سایت را دارید

طرح لایه باز تفریحی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید