طراحی وب سایت انتشارات

طراحی وب سایت انتشارات

متاسفانه سرانه خواندن کتاب و یا خرید کتاب در کشور ما بسیار پایین است. خصوصا در جامعه امروزی که افراد به سمت استفاده زیاد از لپ تاپ ها، تبلت ها و اسمارت فون ها رفته اند، استقبال از کتاب ها با نسخه های چاپی یا به عبارتی سنتی کم شده است، اما آیا این بدین معنی است که انتشارات ها به وب سایت نیاز ندارند!!!!
حتما خودتان به استفاده زیاد مردم از موتورهای جستجو در رابطه با هر موضوعی واقف هستید. افراد به دنبال هر چیزی که می گردند به جای رفتن به محل های  فیزیکی، ابتدا در موتورهای جستجو در مورد آن جستجو کرده و بر اساس وب سایت های مشاهده شده و مطالب آنها تصمیم گیری می کنند و چه بسا اگر بخواهند تصمیم به خرید یا قیمت گیری داشته باشند، اعتمادشان به برندهای مشاهده شده در نتایج جستجو بیشتر باشد.
اگر فردی به دنبال انتشارات بگردد، یا به دنبال خرید کتاب خاصی باشد، مطمئنا اولین کاری که می کند در اینترنت جستجو خواهد کرد و با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، ممکن است بصورت آنلاین خرید کند.

مزیت داشتن یک وب سایت انتشارات

اگر به دنبال درآمد اینترنتی یا به عبارتی به دنبال درآمد از فضای مجازی هستید، اگر می خواهید به معرفی کتاب هایتان در فضای مجازی بپردازید، اگر می خواهید کسانی که در اینترنت به دنبال کتاب های خاصی، خصوصا کتاب های انتشارات شما می گردند شما را پیدا کنند، بنابراین شما به یک وب سایت انتشارات نیاز دارید…

اما شاید در گام دوم و زمانیکه شما تصمیم به طراحی وب سایت انتشارات گرفتید، و مظمئن هستید که داشتن یک وب سایت انتشارات تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما دارد، مهم ترین مساله این باشد که یک وب سایت انتشارات چه خصوصیاتی دارد و یا بهتر است چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بخش های مهم در طراحی سایت انتشارات

یکی از مهم ترین قسمتهایی که در طراحی وب سایت انتشارات و حتی پس از آن جلب نظر مشتریان بالقوه تاثیر می گذارد بخش نمونه کارهاست:
وجود قسمتی تحت عنوان نمونه کارها در صفحه اصلی برای وب سایت انتشارات بسیار اهمیت دارد.
امکان قرار دادن عکس برای نمونه کارها
امکان قراردادن تایتل برای هر عکس، خصوصا تایتل قابل نما
امکان قرار دادن فیلد توضیحات مربوطه و حتی فیلدهای اضافه تر از جمله تعداد نسخه های چاپ شده، چاپ چندم بودن و  …
امکان دسته بندی نمونه کارها
سرویس دانلود
با راه اندازی سرویس دانلود و قرار دادن بخشی از آثار و یا فصلی از برخی کتاب هایتان برای دانلود، اعتماد مشتری را بیشتر جلب می کنید و کسب و کارتان نزد وی حرفه ای تر می نمایاند، و یا می توانید با قراردادن خلاصه و یا مقدمه کتاب، نه تنها کتاب هایتان را بهتر معرفی کنید، بلکه مشتری بالقوه را به خرید نیز ترغیب کنید.
قسمت مربوط به مقالات و اخبار
اگر بخواهیم دقیق تر این قسمت ها را خدمت شما معرفی کنیم، باید بگوییم این قسمت ها برای تهیه محتوا و در نهایت بازاریابی محتوا ایجاد می شوند که از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار هستند. شاید تا این لحظه هنوز اهمیت و علت محتوا گذاری را متوجه نشده باشید. به طور خلاصه اینکه با استفاده از محتواهای مناسب، سایت بهتر نمایش پیدا می کند و تعداد بازدیدکنندگانتان بیشتر شده و در نهایت رتبه و جایگاه شما و همین طور فروشتان بهبود می یابد.
خرید آنلاین
بخش مهم وب سایت شما یا هدف مالی شما از داشتن یک وب سایت انتشارات در این قسمت برآورده می شود و دیگر بخش ها و قسمتها علاوه بر رسالت معرفی انتشارات به مشتریان، رسالت ترغیب مشتری به خرید و خصوصا خرید آنلاین را دارند.

امکانات پیش فرض طراحی وب سایت انتشارات

بخش اسلایدر در بالای صفحات با طراحی ویژه
طراحی صفحه فروش اینترنتی
امکان ایجاد صفحه بطور نامحدود
طراحی صفحه مربوط به بخش اخبار و مقالات در مورد کتابها و تاریخ نشر آن
امکان مشخص کردن مقالات مرتبط
امکان دسته بندی نمونه کارها و قرار گرفتن هر نمونه کار در یک یا دو دسته
طراحی صفحه دانلود
طراحی صفحه انتشار خلاصه کتابها برای جذب مخاطبان بیشتر
امکان ثبت نام در خبرنامه
امکان پرداخت اینترنتی و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی
فروشگاه
برنامه نویسی مبتنی بر سئو سایت
مشاوره کلمات کلیدی و بهبود سئو
قابلیت انتشار اخبار و اطلاعیه
قابلیت انتشار خبرنامه
قسمت نظرسنجی
قسمت پرسش و پاسخ
پخش گالری تصاویر و گالری تصاویر پیشرفته
بخش گالری فیلم
نمایش محل و آدرس شما در نقشه گوگل

طراحی وب سایت انتشارات

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید