طراحی صفحه اول وب سایت

طراحی صفحه اول وب سایت

باید صفحه اصلی وب سایت شما دارای یک هویت کامل باشد تا کاربر با ورود به وب سایت گیج نشود طبق تحقیقات اکثر کسب وکار های کوچک فاقد اجزای ابتدایی و پایه صفحه اصلی می باشند و در نهایت مشتری های زیادی را از دست میدهند.

 

جزئیات تماس با ما

جزئیات تماس خود را در صفحه نخست سایت خود و در مکانی مناسب قرار دهید، طبق آمار حدود ۷۵% درصد از کسب و کار ها در صفحه اصلی وبسایت خود نه آدرس ایمیل و نه آدرس فیزیکی کسب و کار و حتی شماره تلفن ندارند که اینها جزئی ترین اجزا اطلاعات تماس با ما هستند ، سعی کنید با تکمیل این بخش در روند پیشرفت خود تاثیر بگذارید.

عنوان صفحه، بسیار مهم است

برای صفحۀ اصلی خود عنوان مناسبی انتخاب کنید که با صراحت، هدف از ایجاد وب سایت را به مخاطبان برساند. این عناوین در بالای هر صفحه، به چشم می خورند.

تصاویر نمونه کار ها

تصاویر از نمونه کارها می تواند بسیار موثر باشد اگر به درستی و در جای صحیح و به شکلی مناسب قرار بگیرد، شما در صفحه اصلی خود اگر به درستی از تصاویر نمونه کار های خود استفاده کنید باعث میشود کاربر دو چندان از شما راضی ، و به شما اعتماد کند، فقط باید از تصاویر کار خودتان استفاده کنید نه تصاویر گرافیکی!

دسترسی ساده

نه تنها در صفحه نخست بلکه در تمامی صفحات سایت، باید همه چیز علاوه بر اینکه سر جای خودش باشد باید دسترسی ها هم بصورت کاملا ساده صورت گیرد تا کاربر را گیج نکند همچنین دکمه هایی چون خرید ، ارسال محصول ، سوالات متداول و غیره هم میتواند در کمک شایانی به مشتریان بکند. در ضمن در خاطر داشته باشید که تمامی لینک های صفحه اصلیتان را هر چند وقت یک بار مورد بررسی قرار دهید تا ارور ۴۰۴ در سایتتان نباشد.

حذف قسمت های اضافه

در طراحی یک وب سایت، همیشه از خود سوال بپرسید که آیا وجود این آیتم در این بخش ضروری است یا تنها مزاحم دید کاربران می شود؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است خودتان را به جای کاربران قرار دهید. پاسخ این سوال تنها یک بله یا خیر ساده است.

خبرنامه

واضح است ! یکی از مهمترین اجزای کسب و کار شما کاربران ایمیلیتان هستند که حتی ارزش جایزه گذاشتن برای ثبت ایمیل را هم دارد، افرادی که در خبرنامه شما عضو می شوند اعتماد بیشتری به شما دارند، شما با ارسال مداوم خبرنامه (بصورت اصولی) میتوانید مشتریان دائم خود را پیدا کنید و ببینید که از بین این مشتریان چند نفر وفادار به شما و کسب و کارتان خواهند شد.

وب سایت واکنش گرا

با توجه به اینکه استفاده از تلفن همراه و تبلت به طور روز افزون در حال افزایش است، هر چقدر وب سایت شما سازگاری بهتری با موبایل و تبلت داشته باشد، کاربران بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد.

شبکه های اجتماعی

بسیار مهم است که آیکون و لینک شبکه های اجتماعی کارتان را در صفحه اصلی بگذارید زیرا ارتباط گیری و تعامل با مشتریان به صورت متقابل صورت میگیرد.

مختصر و کوتاه سخن بگویید

هیچ کس دوست ندارد برای آن که مطلب مورد نظر خود را بخواند، به حواشی مختلف بپردازد. امروزه دیگر کسی زمان خواندن حرف های پیچیده و مقدمه چینی های غیر ضروری را ندارد. صریح سخن بگویید و از گزافه گویی پرهیز کنید.

اعتبار و نماد های مطمئن الکترونیکی

هر مدک یا گواهی که نشان دهندۀ توان بالای اجرایی و سابقۀ درخشان شماست را بدون اینکه فضای زیادی از وب سایت را اشغال کند، در صفحۀ اول یا تمامی صفحات قرار دهید.

به خاطر داشته باشید، مهم ترین اصل در طراحی صفحۀ اول یک وب سایت، ساده و صریح بودن طراحی صفحه می باشد.

 

طراحی صفحه اول وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید