طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

طراحی سایت گالری طلا وجواهر

پس از بررسی نمونه های موفق طراحی سایت گالری جواهرات، می توان ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات را استخراج نمود. آنچه باید در وب سایت  این صنعت مورد توجه قرار گیرد، کاربرد تصاویر زیبا و خیره کننده محصولات است که تنها باید تمرکز کاربران را به خود جلب کند. در این متن به مهم ترین ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می پردازیم.

بررسی ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

بهبود سئو، معرفی نمایندگی ها و طراحان، گالری نمونه کارها، بازاریابی محصولات و  استفاده از اسلایدرهای جذاب از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است

بخش های متفاوتی برای دسته بندی محصولات در وب سایت طلا و جواهرات به کار می روند. از جمله این ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حلقه نامزدی و ازدواج برای خانم ها و آقایان: کاربران می توانند به آسانی حلقه ایده آل خود را در آن پیدا کنند. ظاهر ساده و کلاسیک و یا طراحی فوق العاده در این دسته به مشتریان پیشنهاد می شود.
  • گردنبند، آویز و دستبند: می توان طیف گسترده ای از طرح ها از جنس طلا و پلاتین را مشاهده کرد. همچنین، طرح های سفارشی در برخی از وب سایت های طلا و جواهر پذیرفته می شود.
  • جواهرات با ترکیب مروارید: مروارید نمادی از ظرافت بی نظیر است. مجموعه ای از رنگ ها، سبک ها و اشکال در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات برای مشتریان فراهم می شود.

 

  • امکان چت زنده

یکی از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که امکان پشتیبانی آنلاین کاربران را فراهم می کند. در صورتی که برای کاربران سوال یا مشکلی در روند خرید محصولات ایجاد شود، تنها با کلیک بر دکمه ای قادر خواهند بود تا با مدیریت وب سایت در ارتباط باشند.

 

  • ویرایش صفحات و اطلاعات فروشگاه

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات، امکان ویرایش محتوای آن است. برای بروزرسانی مکرر سایت و اطلاع رسانی در مورد تغییر مشخصات کالا و یا حتی تغییر در آدرس فروشگاه، باید بتوان بخش هایی از وب سایت را ویرایش کرد، مطالبی به آن افزود و یا آن را حذف کرد. این امر در بهبود سئو نیز بسیار موثر است.

 

  • طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یکی از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که مشابه با دیگر وب سایت ها باید به آن توجه ویژه ای شود. این رویکرد، برای جذب کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند، بسیار سودمند است.

طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید