طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

عکاسی، در حال حاضر دنیای اینترنت برروی هر هنر و تجارتی اثر گذاشته و باعث تغییر در نحوه نگرش به آنها شده است. حرفه و هنر عکاسی هم با این موج همراه شده است و طراحی سایت عکاسی به یکی از اصلی ترین موارد درآمده است. مواردی که برای طراحی سایت عکاسی لازم است :

طراحی سایت عکاسی با توجه به خواسته هر عکاسی متفاوت است اما در حالت کلی اینگونه سایت ها خصوصیات مشترکی نیز دارند که در زیر به مواردی اشاره می شود اما باز توجه داشته باشید که همه این موارد قابلیت شخصی سازی و تغییر را دارند.

ابزارهای موردی طراحی سایت عکاسی  :ابزارهای موردی طراحی سایت عکاسی دربرگیرنده امکاناتی می باشد که بودنشان منجر به معرفی هر چه بهتر هنر عکاس در دنیای اینترنت می شود. در ادامه به ارزیابی بعضی از این ابزارهای موردی پرداخته می شود.

محیط گرافیکی زیبا و فنی-هنری : فرق عمده طراحی سایت عکاسی با دیگر طراحی ها محیط گرافیکی و نمای هنرمندانه آن می باشد. اغلب مخاطبان و استفاده کنندگان انتظار سایتی هنری و ظاهری شاخص با محیطی گرافیکی را دارند تا بازدید کننده سایت عکاسی تبدیل به مشتری شود. اینکار با استفاده از CMS ها و قالب های اختصاصی قابل اجرا می باشد که می تواند ظاهری شیک، محیط گرافیکی زیبا و هنری-فنی برای سایت عکاسی مهیا نماید.

نشان دادن نمونه کارها برای عرضه و نشان دادن نمونه کارهای عکاسی شده در بخش های مختلف این مورد بسیار مهم است. در این بخش شما قادرید کار هایتان را دسته بندی نموده و برای هر یک توضیحات و مختص بدان بیفزایید.

نشان دادن رزومه کاری شرحی محتصر در باره عکسهایی که گرفته اید، سابقه کارهایتان، تجربه ها و هر موردی در ارتباط با خودتان که می خواهید همه بدانند در این بخش قرار می گیرد.

فروش آنلاین عکس ها شما قادرید در این بخش عکس های مورد فروش را بگذارید. یک نمونه با اندازه کوچک با حجم کم از عکس ها را در کادری به نمایش می گذارید و قیمتی به منظور آن معین می نمایید و بعد از پرداخت هزینه بوسیله مشتری اجازه دانلود را می دهید.

تعیین وقت قبلی آنلاین در این قسمت مخاطبان شما می توانند به منظور مشاوره درباره عکس هایشان از شما وقت بگیرند و با پر کردن فرم مربوطه با شما در ارتباط باشند.

بوجود آوردن گالری تصاویر گالری تصاویر محلی می باشد که شما عکسهای محیط کاری، آتلیه، و غیره را قرار می دهید.

مدیریت آسان و کاربردی سایت های عکاسی احتیاج به آنلاین بودن و آپدیت های روزانه دارند به همین خاطر نیازمند داشتن یک مدیریت آسان و کاربردی هستند که این مهم با به کارگیری سیستم های مدیریت اختصاصی طراحی سایت عکاسی قابل دستیابی است که ما در اختیارتان می گذاریم. با مدیریت کاربردی شما قادرید بدون نیاز به پشتیبان سایت؛ عکسها، فیلم ها و محتوای موردنظرتان را روی سایت قرار بدهید و به آسانی آنها را مدیریت نمایید.

طراحی سایت عکاسی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید