طراحی سایت افرادی یا شخصی

طراحی وب سایت تنها به داشتن مقاصد تجاری ختم نمی شود. اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران برای همگان شناخته شده و شما هم می توانید با توجه به تخصص و هدفی که دارید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

 

 طراحی سایت افرادی یا شخصی

ویژگی های ساخت سایت شخصی

طراحی سایت شخصی می تواند شامل سایت هنرمندان، ورزشکاران، وکلا، نویسندگان و تمامی شخصیت ها باشد، اما به آن ها محدود نمی شود. شما می توانید با طراحی وب سایت شخصی خودتان به ذکر تجربیات، سابقه کاری، نمایش گذاشتن محصولات هنری، آپلود ویدئوهای ورزشی، ایجاد گالری عکس های گرفته شده و… که همگی جنبه کار شخصی دارند و مربوط به شما هستند بپردازید و از این طریق نام و نشان خود را با سرعتی باور نکردنی در کل جهان پراکنده کنید.

 

 

حرفه ای بودن سایت شخصی

طراحی اولیه وب سایت شما تاثیر فراوانی را بر اشخاصی  می گذارد  که بدون دید قبلی از زمینه کاری یا هنریتان وارد سایت شما می شوند. این نکته در مورد طرفداران و یا به طور ساده کسانی که بیشتر شما را می شناسند نیز صادق است. ساخت سایت حرفه ای قادر است قدرت و اصالت محتوای تولیدی وب سایت شما را حفظ کند، زیرا استفاده نکردن از ویژگی های روز می تواند در عرصه وب به عنوان قدمی معکوس به شمار بیاید.

 

 

ریسپانسیو بودن سایت شخصی

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا، تغییر وضعیت ظاهری وب سایت با توجه به تغییر اندازه صفحه نمایش است، که باعث نمایش درست وب سایت شخصی شما در موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و صفحه نمایش های بسیار بزرگ می شود.این مورد یکی از زیر شاخه های طراحی وب سایت شخصی حرفه ای بشمار می آید و از آنجا که امروزه بیشتر کاربران توسط گوشی های هوشمند خود اقدام به مرور صفحات وب می کنند، استفاده از آن در طراحی وب سایت شخصی شما بسیار مهم است.

 

 

سایت سازی برای شما امکانات ویژه ای را در نظر گرفته و راه های بسیاری را برای ایجاد وب سایت مورد نظرتان فراهم نموده است:

  • استفاده از سامانه ساخت سایت تحت وب:

شما با استفاده از سامانه طراحی سایت تحت وب می توانید تنها با پرداخت ۱۹۹ تومان سایت فوق حرفه ای خود را بسازید اینکار نیازی به دانستن کوچکترین اطلاعات کدنویسی ندارد و پنلی را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن و با استفاده از ۲۷ قالب آماده زیبا، حرفه ای و رسپانسیو  شما را قادر می سازد تا سایتی با سلیقه خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید.

 

 

  • طراحی سایت اختصاصی:

بدون شک طراحی سایت اختصاصی، شما را به فرد موفق در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر برندهای معتبر دارای سایت اختصاصی خود بوده و عمدتاً با آن شناخته می شوند.

طراحی سایت افطراحی سایت افرادی یا شخصیرادی یا شخصی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید