طراحی جلد کتاب

طراحی جلد کتاب برای ناشران و نویسندگان

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از(جوهر)، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

جلد چیست؟

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود که جلد کتاب باید شامل تصویری باشد که نه تنها مفهوم و موضوع کتاب را توضیح دهد بلکه خواننده را به خرید کتاب نیز ترغیب کند اگر کتابی زیبا و پر محتوا داشته باشیم اما جلد جزابی نداشته باشد مطمن باشید در فروش ان تاثیر بسیاری می گذارد پس با توجه به دنیای رسانه ای و دیجیتال امروز که مملو از رنگها و افکتها و تصاویر زیباست بهتر است کتابهایی با جلدهای زیبا و مناسب زمان حاضر چاپ کنیم تا کاربران بیشتری به خرید و خواندن کتاب ترغیب شوند.

(هزینه طراحی  ۵۰۰ هزار تومان می باشد و مدت زمان انجام هم بین دو تا ۴ روز کاری)

کتاب آموزش اکسل:

طراحی جلد کتاب جلد کتاب

 

کتاب ۸ اره که برای رسیدن به موفقیت باید تیزش کنید:

کتاب اره طراح جلد کتاب اره

توجه داشته باشید که دقت در طراحی جلد کتاب به همان میزان در افزایش مشتریان شما ماثر خواهد بود چرا که بسیار از مخاطبان گرچه به موضوع کتاب و محتویات آن توجه دارند اما در نگاه اول جلد کتاب را مشاهده می کنند و معمولا اگر دو کتاب با یک موضوع اما با جلدهای متفاوت طراحی شوند معمولا کاربران کتابی را انتخاب میکنند که جلد گویاتر و زیباتری داشته باشد.

برای مثال کتاب دولت عشق چندین بار به چاپ رسیده است اما در نوبت چاپی که جلد کاملا متفاوت و تصویری از صورت یک خانم روی آن طراحی شده بود تعداد تیراژ فروش را چند برابر کرد و تنها جیزی که تغییر کرده بود یک طراحی ساده جلد بود.

طراحی جلد کتاب

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید