طراحی تصاویر براساس اصول سئو

طراحی تصاویر براساس اصول سئو

زمانیکه با استفاده از کلمات کلیدی به دنبال محتوایی هستید بعضی از سایت ها در اولویت صفحات پیشنهادی گوگل هستند و سایت های دیگر در صفحات دیگر پیشنهادی گوگل قرار دارند و دیگر سایت ها در صفحات پیشنهادی گوگل نیستند. گوگل اصولی برای اولویت بندی سایت ها در کلمات کلیدی دارد، اما این اصول چیست؟ چگونه می توان در اوایل صفحات پیشنهادی گوگل قرار گرفت؟ به مجموعه این اقدامات چه می گویند؟ طراحی سایت بر اساس اصول سئو چیست؟ یک سایت در چه کلماتی می تواند سئو شود؟

سئو چیست؟

در ابتدا لازم است سئو را تعریف کنیم، همانطور که در بند قبل گفته ایم بعضی از سایت ها در اول صفحات پیشنهادی گوگل هستند و بعضی دیگر در صفحات دوم و سوم و غیره و خیلی از سایت های دیگر اصلا در صفحات پیشنهادی گوگل جای ندارند. سایت هایی که در ابتدای صفحات پیشنهادی گوگل هستند از دیگر سایت ها از نظر سئو قوی تر می باشند. و سایت هایی که اصلا سئو نشده اند در صفحات پیشنهادی گوگل قرار ندارند. به مجموعه اقداماتی که برای قرار گرفتن در صفحات پیشنهادی گوگل انجام می شود سئو می گویند.

علت رعایت اول سئو زمان طراحی سایت

در طراحی وب سایت اصولی وجود دارد که با رعایت آن زمان طراحی سایت و بعد از آن زمان وارد کردن محتوا به سئو شدن سایت بطور خودکار کمک نماید. زمانی که شما طراحی سایت را انجام می دهید و بعد از مدتی متوجه می شوید سایتتان حتی در آخر صفحات پیشنهادی گوگل قرار ندارند دو علت دارد اول اینکه زمان طراحی سایت اصول سئو رعایت نشده است و یا شما طریقه ی استفاده درست از امکاناتی که برای سئو در طراحی سایت است به خوبی نمی دانید.

زمانی که سایت شما سئو نشود خیلی از کاربران حتی از وجود سایت شما بی خبرند پس سایت شما بازدید خوبی نخواهد داشت اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید سئو یکی از مهم ترین اصل های کاریتان است زیرا با سئو شما سایتتان را به کاربران معرفی می نمایید باعث بیشتر شدن بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش سایت می شود. اگر طراحی سایت شرکتی دارید نیز به همین ترتیب است قصد شما از طراحی سایت شرکتی  معرفی شرکت و محصولات یا خدماتتان به دیگران است زمانی که سایت شما سئو نشود نمی توانید به خوبی بازدید سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه سایت شما به دیگران معرفی نمی شود این مسئله در مورد طراحی سایت تخفیف گروهی، طراحی سایت خبری و… نیز صدق می کند.

فاکتور های مهم در طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو

۱-بکاربردن میکرو دیتا ها یا همان اسکیما که در معرفی سایت شما به موتورهای جستجو گر خیلی اهمیت دارد.

۲-استفاده از هاست و سرور قوی زیرا قطعی سرور و بالا نیامدن سایت باعث افت رتبه سایت و در نتیجه تاخیر در سئو سایت می شود.

۳-سئو کردن کدهای php و جاو اسکریپت ، css وhtml وب سایت

۴-سئو کردن تصاویر با استفاده تگ و ذخیره کردن عکس برای وب

۵-کاهش لینک های خروجی به عنوان مثال حذف لینک های افزونه ها و…

۶-زمان طراحی سایت با به چیدمان سایت بسیار اهمیت داد زیرا این کار باعث رضایت کاربر از ظاهر سایت می شود.

۷-ناوبری سایت در جذب کاربر اهمیت دارد زمانی که کاربر از ظاهر سایت خوشش بیایید مدام به آن سایت سر می زند.

۸-توضیحات متا وب سایت در طراحی سایت باید کاملا رعایت شود

۹-استفاده از بهترین کلمات کلیدی برای سئوی سایت

۱۰-طراحی ریسپانسیو سایت برای سازگاری با صفحات موبایل، تبلت و..

۱۱- رعایت نکات مهم درمورد لینک های داخلی، با بهینه سازی لینک های داخلی به سئوی سایت کمک بزرگی می شود.

۱۲-نکات بسیار دیگری وجو دارد که ذکر در این مقاله حائز اهمیت نمی باشد.

طراحی تصاویر براساس اصول سئو

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید