روش های نوین طراحی سایت

روش های نوین طراحی سایت

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت طراحی سایت هر روز متدها و روش های جدیدی وارد می شود که مدیران و متخصصان اگر خودشون را با این متد های جدید به روز نکنند در واقع از پیشرفت در این صنعت عقب می افتند. استفاده از روش های قدیمی مانع از استفاده از روش جدید می شود در صورتی که شما روش های قدیمی را کنار نگذارید و سراغ استفاده از روش های جدید نروید از سایر رقبای خود عقب خواهید زیرا که طراحی سایت پیوسته در حال تغییر و رشد است.

روش های جدید طراحی سایت

طراحی نسخه موبایلی سایت

در دنیای امروز اکثر افراد برای استفاده از اینترنت از موبایل استفاده می کنند، پس سایتی که پشتیبانی از نسخه های موبایلی را داشته باشد مخاطبین بالایی را به خود جذب می کند، طراحی ریسپانسیو یکی از طراحی های جدید نسخه موبایلی وب سایت است، که از نظر گوگل رتبه بالاتری نسبت به بقیه طراحی ها داشته است ریسپانسیو در حال حاضر جانشین روش قدیمی طراحی نسخه موبایلی جداگانه برای سایت شده است. در طراحی ریسپانسیو یک سایت برای تمامی دستگاه ها می تواند قابل استفاده باشد قابلیت ویژه ای که دارد این است که با هر رزولوشنی صفحه سازگاری دارد. در صورتی که در روش های قدیمی یک سایت فقط برای نسخه موبایل بصورت جداگانه باید ساخته می شد.

تبلیغات کلیکی پیشرفته

با نمایش تبلیغات های مختلف از کسب و کار مورد نظر باعث جذب مشتری می شوید، با روش های جدید تبلیغات از طریق کلیک با امکانات بیشتری که برای شما دارد این بار می توانید مخاطبینی که واقعا نیازمند خدمات شما هستند را جستجو کنید و نتیجه بهتری بگیرید.

طراحی دو بعدی تصاویر

روش طراحی retina سبک جدیدی که بر اساس طراحی دو بعدی است بخاطر محیط کاربر پسندی که دارد و بهتر نشان دادن سایت در مرورگر ها از استقبال کاربران برخوردار شده است.

استفاده کردن بیشتر از فایل های مدیا در سایت

بدلیل بالارفتن سرعت اینترنت و توانایی پشتیبانی مرورگر ها گذاشتن فایل های رسانه مثل تصاویر, ویدیو و… می توانید به جز استفاده از مطالب متنی از مدیا هم در داخل مطالب سایتتان استفاده کنید. برای افراد مطالب نمایشی بسیار جذاب تر است.

سئو

 

تمرکز روی ارائه بهترین مطالب برای سئو

سئوکاران عزیز همیشه در جریان اخبارهای سئو باشید، بهینه سازی الگوریتم ها توسط گوگل برای نمایش دادن نتایج بهتر توسط موتورهای جستجو بطور مداوم در جریان است، مرکزیت داشتن روی کلمات کلیدی دیگر در سئو کارآمد نمی باشد و تمرکز بر مطالب مفید برای ارائه به کاربران برای بهینه ساختن سایت مهم است، قابلیت کلمات کلیدی هنوز در سئو است ولی از نظر بهبود بخشیدن به سئو سایت ناکارآمد است.

روش های نوین طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید