رنگ مناسب سایت را چگونه انتخاب کنیم؟

در دنیای بزرگ فن آوری اطلاعات و اینترنت انتخاب رنگ و ترکیب رنگ مناسب می تواند نوید بخش تمایز و نشان دهنده تفاوت های چشمگیر وبسایت شما با رقبایتان باشد. رنگ مناسب سایت باید برا اساس موضوع و نوع کار سایت انتخاب شود.

مطمئنا انتخاب ترکیب رنگ در طراحی وبسایت، طراحی لوگو، دکوراسیون محل کار ودیگر ملزومات برندینگ یک فعالیت نو یکی از سخت ترین چالش های پیش روی ماخواهد. یکی از روش های مرسوم اما اشتباه در گزینش ترکیب رنگ برای برندینگ در ایران، انتخاب رنگهای قدرتمندترین رقبا بدون اندکی تغییر و تفاوت است که بی شک نمی تواند پاسخگوی نیازهای درازمدت و دور اندیشی یک شرکت و یا مجموعه نوپا باشد.رنگ وب سایت همان چیزی است که کاربران را جلب میکند و باعث میشود در سایت باقی بمانند.

رنگ مناسب سایت

رنگ مناسب سایت را چگونه انتخاب کنیم؟

تعیین رنگ مناسب سایت یا رنگ بندی سایت در اولین مرحله می تواند از انتخاب یک رنگ اصلی به عنوان پایه آغاز شود. مطمئنا در نگاه اول گزینه های زیادی وجود ندارد، اما می توان با دقت بیشتر به گزینه های بیشتری دست پیدا کرد، مثلا رنگ آبی خود شامل رنگ های آبی متفاوتی خواهد بود، از آبی آسمانی و لاجوردی گرفته تا نقره آبی، همگی آبی هستند و هر کدام حال و هوای متفاوتی دارند. ضمن این که ما معمولا برای سایت به دو یا چند رنگ نیاز داریم که بتواند تمام نیاز های ما را بر طرف کند. اینجا دقیقا محل مناسب برای اشتباه بزرگ است. چگونه از رنگ پایه به ترکیب رنگ متمایزی برسیم ؟ چالش بزرگ همین است.

راهکارهای انتخاب مناسب رنگ سایت:

راهکارهای متفاوتی برای رفع این مشکل وجود دارد، مانند مشاوره با یک طراح گرافیک و یا استفاده از ترکیب رنگ های معمول مثل رنگ آبی با رنگ سفید و یا زرد با قرمز، اما این راه ها نمی تواند تفاوت های چشمگیری برای شما ایجاد کند. باید حتما به هارمونی رنگها توجه داشته باشید و به کمک یک گرافیست سایت و استفاده از روانشناسی رنگها رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رنگ سایت

بعوان یک گرافیست سایت همیشه با مشتری خود مشاوره داشته باشید یک مشاوره رایگان و درست به نحویی که بتوانید با سلیقه و علایق مشتری خود آشنا شوید و متناسب با علم خود و شناختی که از هارمونی رنگها و روانشناسی آنها دارید رنگ مناسب سایت را به کاربراتان پیشنهاد کنید.

رنگ مناسب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید