ذهن گرافیست سایت چگونه کار میکند؟

در ذهن گرافیست سایت چه می گذرد؟ ذهن گرافیست سایت چگونه کار میکند؟ آیا تا به حال این سوال را از خودتان پرسیده اید؟

می توان به راحتی بیان کرد که ذهن یک گرافیست سایت از رنگها و نقشهای مختلفی تشکیل شده است و گرافیستها به مرور زمان انسانها و اطراف خود را با رنگها حس می کنند مثلا در ذهن گرافیست سایت یک آدم خوب ممکن است با رنگ سبز و یک ادم بد با رنگ قرمز مشخص شود زیرا در ذهن هر انسانی تفکیک ها با موضوعات مختلف انجام میشود، طبق مطالعات انجام شده روی گرافیست ها و طراحان در امریکا حدود ۷۵درصد این افراد در ذهن خود از تفکیک رنگی استفاده میکنند.

پس در صحبت اولیه با یک گرافیست سایت کهنه کار به این موضوع توجه داشته باشید که او به تمامی زوایای وجودی شما توجه خواهد کرد و شما را همچون یک انسان در تابلوی نقاشی مشاهده می کند و تمامی اطلاعات شخصیتی تان را نیز با همین رنگها تفکیک کرده و در دسته بندی مخصوص خود قرار میدهد و بسته به رنگی که برایتان انتخاب می کند شخصیتتان را می پذیرد .
مثلا اگر کاربر خود را در دسته رنگ زرد قرار دهند او فردی متناسب با روانشناسی رنگ زرد خواهد بود پس طرحی که برای ایشان طراحی می کنند به هارمونی رنگ زرد نزدیکتر خواهد شد.

در ذهن گرافیست سایت چه می گذرد؟

چند نکته در مورد گرافیست سایت:

  • هنگام صحبت با یک گرافیست تمامی نیازهای خود را بیان کنید.
  • تصاویر و هر فایلی که مربوط به کارتان میشود در اختیار گرافیست سایت قرار دهید.
  • تصویری از چیزی که میخواهید در ذهن خود یا روی کاغذ ترسیم کنید هر چند تعدادی خط باشد.
  • نظرات خود را به گرافیست سایت تحمیل نکنید بگذارید راهنمایتان کند زیرا او در این زمینه تحصیل کرده است.
  • به گرافیست خود اعتماد کنید.

از گرافیست بخواهید در مورد روانشناسی رنگها و هارمونی رنگها در سایت برایتان توضیح دهد تا بتوانید راحت تصمیم بگیرد زیرا ذهن گرافیست سایت بعد از سالها تحصیل و تجربه به راحتی می تواند در ساخت سایتی زیبا و منحصر به فرد به شما و تجارتتان کمک کند.

در ذهن گرافیست سایت چه می گذرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید