دلایل طراحی مجدد وب سایت

وب سایت شما قلب کسب و کار دیجیتال شماست. پس دلایل متعددی برای طراحی مجدد وب سایت شما وجود دارد. در این پست، پنج روش برای ارتقاء سایت به شما ارائه می­شود. همچنین مزایای اجرای این روش ها را نیز مشاهده خواهید کرد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد چگونگی بهبود سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید!

دلایل طراحی مجدد وب سایت سایت

 پیمایش در وب سایت شما با چالش مواجه شده است!

وقتی مخاطبان شما وارد سایت شما می­ شوند، می خواهید آنها به راحتی در صفحات شما پیمایش کنند. شما نمی خواهید که آنها برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود تلاش کنند. اگر منو سایت ضعیفی دارید، پیدا کردن اطلاعات مناسب در سایت خود را برای مخاطبان خود دشوار خواهید کرد. مخاطبان شما باید بتوانند اطلاعات صحیحی را در صفحات خود پیدا کنند. اگر پیدا کردن آنچه نیاز دارند سخت باشد، مخاطبان از صفحه شما خارج می شوند و به جای آن، صفحه رقبا را انتخاب می کنند.

می‌­توانید صفحات خود را آزمایش کنید تا ببینید افراد چگونه می توانند راحت اطلاعات را پیدا کنند. می‌توانید از یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود بخواهید که صفحه ای را در سایت پیدا کنند و ببینید که چگونه می توانند به راحتی به سمت آن موضوع بروند. این به شما کمک می کند تا درک کنید چگونه فردی که با سایت شما آشنا نیست، برای اولین بار از آن استفاده می کند. اگر آنها برای یافتن صفحات شما زیاد تلاش می کنند، سایت شما ممکن است نیاز به یک طراحی مجدد داشته باشد. طراحی مجدد وب سایت به شما کمک می­کند تا پیمایشی را ایجاد کنید که ساده و آسان باشد.

منوهای مختلف را در وب سایت خود طبقه‌بندی کنید تا پیدا کردن اطلاعات شما برای افراد آسان شود. مثلا عناوین عمومی می توانند زیر شاخه های مختلفی در خود جای دهند.

به عنوان مثال، شغل شما پذیرایی و خدمات مجالس است. ممکن است یکی از منو های شما تحت عنوان “خدمات” باشد. در زیر این منو، می توانید چندین دسته مانند عروسی، تولد و… را ذکر کنید. این کار همه منوهای شما را به زیرمجموعه ها تجزیه می­کند و دسترسی مخاطبان را آسان می کند. اگر پیمایش در وب سایت شما چالش برانگیز است، وقت آن است که دوباره طراحی کنید. طراحی مجدد وب سایت به شما امکان می دهد پیمایشی ایجاد کنید که منجر به ادامه فعالیت در صفحه شما شود.

باید برند خود را به روز کنید!

برای ادامه دادن با گذر زمان، باید برند خود را به روز کنید. شما نمی خواهید که نام تجاری شما در گذشته گیر کند. یک طراحی برند از سال ۱۹۹۹ در سال ۲۰۱۹ برای مخاطبان شما جذاب نخواهد بود. اگر می‌خواهید مخاطبان خود را حفظ کنید، باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید.

اگر اخیراً نام تجاری خود را به روز کرده اید یا به آن فکر می کنید، وب سایت خود را مطابق با آن مجددا طراحی کنید. سایت شما منعکس کننده تجارت شماست. این فرصتی را برای شما فراهم می کند که وب سایت خود را مدرن کنید. می توانید طراحی، پیمایش و عناصر بصری آن را به روز کنید. در نتیجه، در سال ۲۰۱۹ وب سایتی ایجاد می کنید که از نظر بصری مورد توجه مخاطبان شما باشد.

تبلیغات در سایت شما نمی مانند!

وقتی در سایت خود ترافیک فراهم می کنید، می خواهید افراد در صفحات شما بمانند. وب سایت شما اولین احساسی است که مخاطبان از کسب و کار شما می گیرند. اگر افراد پس از جست و جو و پیدا کردن سایت شما به زودی سایت شما را ترک می کنند، ممکن است لازم باشد که درباره طراحی خود تجدید نظر کنید.

به دلیل طراحی ضعیف نمی خواهید ترافیک خود را از دست بدهید. شاید زمان برای طراحی مجدد وجود داشته باشد اما حفظ ترافیک آن مشکل خواهد بود. از دست دادن ترافیک دلیل مهمی برای تجدید نظر در طراحی سایت شما خواهد بود. شما به مدرن شدن و به روز تر شدن سایت خود کمک خواهید کرد و این باعث ایجاد علاقه بیشتر به وب سایت شما خواهد شد.

طراحی جدید می تواند تأثیر زیادی در نحوه تعامل مخاطبان شما با صفحه کسب و کار شما بگذارد. طراحی مجدد وب سایت به شما کمک می کند تا ترافیک را به مسیرهای اصلی تجارت خود هدایت کنید.

سایت شما کند کار می­کند!

کاربران از انتظار برای بارگذاری صفحات متنفر هستند. آنها می خواهند سریع و راحت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول می کشد، ممکن است منجر به رفتن مخاطبان به سایت رقیب شود. از کدگذاری گرفته تا عناصر بصری، همه می توانند باعث کند شدن سایت شوند. طراحی مجدد وب سایت می تواند به شما در شروع تازه کار با وب سایت و بهینه سازی آن برای اجرای سریع تر کمک کند.

با طراحی مجدد سایت، می توانید از ابتدا تصاویر خود را بهینه کنید. علاوه بر این، می توانید ویدیوهای خود را در سایت های دیگر، مانند یوتیوب یا آپارات، آپلود کنید، زیرا این فایل ها حجم زیادی دارند و می‌توانند سایت شما را کند کنند. پس از طراحی مجدد وب سایت خود، اطمینان حاصل کنید که هیچ کد اضافی یا فضای خالی در کد وجود ندارد. این نکات ظریف و كوچكی است كه تأثیر زیادی در عملکرد سایت شما دارد.

می توانید از Google PageSpeed ​​Insights استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، خواهید دید که سرعت سایت شما و عملکرد آن بهبود یافته است. همچنین می توانید از طریق یک شرکت بازاریابی دیجیتال که خدمات سرعت صفحه ارائه میدهد استفاده کنید. اگر این شرکت خدمات سرعت صفحه و خدمات طراحی وب را ارائه می دهد، می توانید برای پوشش کلیه ابعاد وب سایت خود در آن سرمایه گذاری کنید.

اگر سایت شما کند است، طراحی مجدد وب سایت خود را در نظر بگیرید و یک وب سایت تازه که به سرعت برای کاربران بارگذاری میشود تبدیل شوید. این یک راه عالی برای جذب بیشتر مخاطب است که منجر به نگه داشتن مخاطبان در صفحه شماست.

سایت شما برای موبایل بهینه نشده است!

مردم دائماً در حال جستجو برای مشاغل و کسب و کارها در تلفن های هوشمند و تبلت های خود هستند. اگر می خواهید آنها به سایت شما بیایند و در آن بمانند، باید به فکر ریسپانسیو کردن سایت خود باشید. تجربه کار با تلفن همراه مانند تجربه کار با دسکتاپ نیست. اگر سعی کردید به یک سایت طراحی شده برای دسکتاپ از طریق تلفن همراه دسترسی داشته باشید تجربه بدی خواهد بود. کاربران برای خواندن اطلاعات در سایت شما باید بزرگ نمایی و کوچک نمایی کنند که أصلا خوش آیند نیست. اگر وب سایت شما برای کاربران تلفن همراه سازگار نباشد، باید طراحی مجدد وب سایت را در نظر بگیرید.

چگونه سایت خود را برای کاربران موبایل می سازید؟

بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت برای موبایل، اجرای طراحی ریسپانسیو است. انجام این کار تضمین می کند که وب سایت شما با هر دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند، سازگار باشد و این یک تجربه مثبت در سایت شما ایجاد می کند.

از امروز طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید!

طراحی مجدد وب سایت می تواند ظاهر کاملاً جدیدی به کسب و کار شما بدهد. این یک شروع تازه برای کسب و کار شما است. در نظر بگیرید که چگونه می توانید وب سایت خود را بهبود ببخشید و شروع به ایجاد تغییرات در طراحی کنید تا عملکرد آن بهبود یابد.

 

دلایل طراحی مجدد وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید