دانلود قالب psd سایت خبری

دانلود قالب psd سایت خبری

سایت های خبری جزو آن دسته از موضوعاتی هستند که افراد زمان زیادی صرف مطالعه و دریافت آخرین اخبار روز میکنند . اگر ایندسته از موضوعات  دارای طراحی ظاهر ی مناسب و قابل قبولی نباشند طبیعی ست که با اینکار شما خواننده و کاربر اینترنتی را به خروج از وب سایت خود دعوت می کنید . قالب سایت نقش مهمی برای ماندگاری کاربران در یک صفحه اینترنتی دارد .

یکی از دغدغه های مدیرانی که تمایل به طراحی سایت اختصاصی دارد ، داشتن یک پلن اولیه از ظاهر وب سایت کمک زیادی به روند تهیه وب سایت میکند  . از حساسیت های مهم موضوع سایت های خبرگزاری که به طبع آن دقت بیشتر در سبک طراحی را نیاز دارد باید به دلایل زیر اشاره کرد :

  • حجم زیاد محتوای متنی
  • بروزرسانی مداوم
  • تبلیغات بسیار

هر کدام از موارد ذکر شده  ، این دلیل را به ما می دهد تا بیش از پیش تیم طراحان ایران دقت خود را برای خلاقیت و مدرن سازی و ساخت قالب خبری حرفه ای افزایش دهد .

 

قالب مجله خبری یا خبرگزاری های مدرن !

در کشورمان سایت های متعددی وجود دارند که هم جزو بهترین ها در حوزه فعالیت انتشار اخبار روز هستند و هم کاربران میلیونی در اختیار دارند . نقاط مشترک بین ساختار اصلی این خبرگزاری ها تا حد زیادی یکسان است . اما در زمینه طراحی سایت کمی متفاوت تر عمل می کنند . البته این تفاوت چشمگیر به نظر نمیرسد ، عموما سایت های خبرگزاری یا مجله خبری در کشور به صورت ۱۰۰% به دنبال تغییر و تحول در ساختار طراحی صفحات خود نیستند ، این ساختار و پلن اولیه Web Design سال های سال است که به شکل ابتدایی انجام می شود . اما این مساله در فرم های خارجی ، خصوصا مجله های خبری پیشرفته جهانی کاملا متفاوت اجرا میشود .

مجله خبری با خبرگزاری تفاوت زیادی ندارد چرا که هر دو جهت انتشار اخبار و یا مطالب تخصصی استفاده می شود . مجله خبری نوع مدرن شده قالب سایت است که از ویژگی های بیشتری نسبت به سایت های خبری بهره مند می شود . شاید یکی از دلایل عدم استفاده کامل برخی وب سایت های بزرگ خبری از این سبک طراحی همین علت باشد .

ویژگی های طراحی سبک مجله خبری :

  • مدرن و کاربرپسند

  • اسلایدر های جذاب

  • امکانات بیشتر از جمله ( ویجک های کاربردی )

  • بروز و استاندارد با جدیدترین تکنیک های طراحی

نمیتوان هر کدام از سبک های ذکر شده را به صورت کاملا تایید یا رد کرد ، هر کدام به جای خود میتواند جذابیت و کاربرد پذیری مناسبی داشته باشد . طبیعی است که در سبک های خبرگزاری به دلیل بروزرسانی مداوم و موضوعات بسیار زیاد و در عین حال پرداختن به تمام آن در یک فضای کوچک کمی محدوده ی قالب سایت را بیشتر میکند که این موضوع با درصد کمتری نسبت به قالب سایت مجله خبری متفاوت است .

طراحی قالب psd سایت با جدیدترین متد طراحی گرافیک

برای شروع طراحی سایت خبری ، قبل از هر چیز به یک تصویر خام ، از شمای کلی صفحات وب سایت – بخش ها و سرویس های اصلی و فرعی مختلف با توجه به نیاز اصلی شما ،که به یک درک درست از آن چیزی که در نهایت اجرایی می شود احتیاج دارید . قالب psd به شما این اجازه را می دهد تا قبل اینکه بخواهید هزینه بسیار صرف طراحی وب سایت خود کنید بخش های مختلف و صفحات اصلی و داخلی را مورد بررسی دقیق قرار دهید ، اگر ایرادی در آن وجود دارد اصلاح کنید و به یک ترکیب اصلی دست پیدا کنید .

وقتی طراحی گرافیک ظاهری سایت شما بر اساس استاندارد و اصول رابط و تجربه کاربری بنا شده باشد ، نتیجه کار یک نتیجه ی قابل قبولی برای شما به همراه خواهد داشت . آن هم در زمانی که اغلب مدیران در تلاش بیشتر برای راه اندازی سایت حرفه ای ، جذاب و خلاق هستند تا بتوانند نرخ افزایش ماندگاری کاربر در صفحات خود را تا جای امکان ارتقاء دهند .

 

اینکه شما میخواهید یک وب سایت اختصاصی راه اندازی کنید به تنهایی یک نکته مثبت به شمار می رود ، اما برای اینکه یک پروسه موفقیت آمیز نمایش اخبار و جذب کاربر بیشتر برای وب سایت خود داشته باشید ، به یک قالب سایت خبری منحصر به فرد با قابلیت های فراوان احتیاج پیدا خواهید کرد .

تقویت بخش های مختلف ، پرداختن به نیازهای کاربران با سلیقه های گوناگون ، بکارگیری از متد روز طراحی و سبک مدرن و کاربر پسند یکی از مهمترین خصوصیات یک طرح و ایده اولیه می باشد .

دانلود قالب psd سایت خبری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید