دانلودفایل psd سایت داروخانه

دانلودفایل psd سایت داروخانه

بهترین اقدام برای ارائه سرویس و خدمات بهداشت درمانی در جهت رفع نیاز مشتریان و مراجعه‌کنندگان طراحی سایت داروخانه می‌باشد. طراحی سایت در حوزه‌های گوناگون کسب‌وکار باعث راحتی انجام بسیاری از فرآیندها در آن کسب‌وکارها شده است.

درواقع طراحی وب می‌تواند سبب افزایش سطح رضایت مشتریان و صاحبان آن کسب‌وکارها شده و در زمان و هزینه آن‌ها تا درصد خیلی بالایی ایجاد صرفه‌جویی نماید.

اما در بین کسب‌وکارهای مختلف طراحی سایت داروخانه کمتر به فکر کسی خطور کرده است و صاحبان داروخانه کمتر به فکر ارائه خدمات به مشتریانشان با ایجاد و طراحی سایت داروخانه بوده‌اند.

درحالی‌که با این کار می‌توانند هم در حوزه مالی و درآمدی رشد و توسعه یابند و هم باعث افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات و سرویس‌های خود به مشتریانشان شوند.

امکانات طراحی سایت داروخانه:

چون بسیاری از مشتریان داروخانه‌ها افرادی با وضعیت جسمانی وخیم و بیمار هستند بنابراین مراجعه و حضور خود بیماران به داروخانه‌ها ازلحاظ‌هایی مشکل‌ساز خواهد شد.

اولین دلیل آن، وضعیت و حال بیمار است که امکان دارد به علت رفت‌وآمدهای زیاد باعث به وجود آمدن مشکلات فراوان و بیشتری برای او شود.

دومین دلیل این است که امکان دارد مراجعه بیمار به داروخانه باعث انتقال و سرایت بیماری به سایر افراد حاضر در داروخانه و نزدیک به او شود.

سومین دلیل دیگر شلوغی و ازدحام جمعیت و متقاضیان در داروخانه هاست که سبب تلف شدن وقت مشتریان در تعدادی از داروخانه‌ها می‌شود.

بنابراین با طراحی سایت داروخانه و ایجاد امکانات و آپشن هایی در آن می‌توان قدم بزرگی در حل مشکلات فوق برداشته و در جهت ارائه خدمات و سرویس به مشتریان این حوزه گام‌های بزرگی برداشت.

از اساسی‌ترین امکاناتی که در طراحی سایت داروخانه بسیار کلیدی و مؤثر می‌باشند می‌توان به:

۱-قابلیت فروش آنلاین دارو و کالاهای بهداشتی

هدف تعدادی از مراجعه‌کنندگان داروخانه‌ها که حجم بزرگی از مشتریان داروخانه‌ها را تشکیل می‌دهند خرید کالاهای بهداشتی و یا تهیه‌ی داروهای بی نسخه است. بنابراین در طراحی سایت داروخانه اگر قابلیت فروش و عرضه آنلاین داروهای بدون نسخه و لوازم بهداشتی ایجادشده باشد تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به‌جای حضور فیزیکی به داروخانه در منزل خود و به‌صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش و خرید اقلام خود می‌کنند.

۲-قابلیت جستجوی دارو

از دیگر آپشن ها و امکانات طراحی سایت داروخانه ایجاد قابلیت جستجوی داروی موردنظر بیماران در وبسایت است. با ایجاد چنین قابلیتی مشتری این امکان را خواهد داشت تا داروی موردنظر خود را در سایت سرچ نموده و درصورتی‌که امکان ارائه آن بدون نسخه باشد به‌صورت آنلاین اقدام به خرید و سفارش آن نماید و در صورتی هم که خرید دارو فقط با ارائه نسخه‌ی پزشک امکان‌پذیر باشد با مراجعه به داروخانه‌ی موردنظر به تهیه و خرید داروی خود اقدام نماید. البته این فرایند نیاز به سئوی سایت مناسب است که باعث افزایش ترافیک سایت در موتورهای جستجوی گوگل می‌شود.

دانلودفایل psd سایت داروخانه

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید