بهینه سازی سایت

اما SEO چیست؟ معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. SEO یا بهینه سازی سایت یعنی طراحی وب سایت مطابق با دستورهای موتورهای جستجوگرکه بهترین این موتورهای جستجو در حال حاضر موتور جستجوگر گوگل می باشد

برای بهینه سازی سایت در درجه اول باید طراحی قالب سایت بهینه باشد یعنی قالب گرافیکی سایت با توجه به تکنیک های بهینه سازی سایت طراحی شود که سایت حجم کمی داشته باشد  و در عین حال زیبایی خود را نیز از دست ندهد برای بهینه سازی قالب گرافیکی سایت در صفحه اول حداکثر ده تصویر باید قرار گیرد و این تصاویر زیر ۱۰۰ کیلوبایت باشند و بقیه موارد گرافیک سایت از رنگ تشکیل شده باشد حتی تصاویر هم تا جایی که امکان دارد ریز شوند ، مثلا به جای یک عکس ۱۰۰*۲۰ ما یک برش از ان ایجاد کنیم ۱*۲۰ و آن را ۱۰۰ بار تکرار کنیم با انجام این کار در طراحی قالب سایت به جای یک عکس ۲۰۰ کیلو بایتی ، یک عکس ۲ کیلوبایتی داریم پس حدود ۱۹۸ کیلو بایت به بهینه سازی سایت خود کمک کرده ایم.

بغیر از طراحی گرافیکی قالب سایت اصول و تکنیک های زیادی برای بهینه سازی مطلاب و صفحات یک وب سایت وجود دارد که باعث بهینه شدن آن سایت برای موتورهای جستجوگر می کند که البته تاثیری که بهینه سازی مطالب و بخشهای درونی سایت دارد از بهینه سازی گرافیکی بسیار موثرتر است.

با توجه به گسترده بودن بهینه سازی سایت ما در این وب سایت طراحی قالب سایت را به صورت بهینه انجام میدهیم و بهینه سازی سایت را توسط سایت دیگرمان به نام کـــــــــــارنا به انجام میرسانیم.

برای مثال شما می توانید دونمونه از کارهایی که در زمینه بهینه سازی سایت انجام شده را با سرچ کردن در گوگل مشاهده کنید

۱٫کلمه کلیدی(کلاس اکسل) که سایت www.pooryab.ir  با این کلمه در صفحه اول قرار دارد

۲٫کلمه کلیدی (باغ عروسی) که سایت www.daneshgarden.com با این کلمه در صفحه اول قرار دارد

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید