درست کردن گرافیک سایت

درست کردن گرافیک سایت کار بسیار راحتی خواهد بود اگر نیازهای خود را به خوبی بشناسید. در زیر مراحل این کار را به زبان ساده توضیح میدهیم:

درست کردن گرافیک سایت

  • بررسی موضوع اصلی سایت و کاری که یک سایت میخواهد برای شما انجام دهد
  • انتخاب رنگ مناسب حداقل یک رنگ یا دو رنگ را به عنوان رنگهای اصلی خود انتخاب کنید
  • انتخاب رنگ با توجه به روانشناسی رنگها (هر رنگی را صرفه به این منظور که دوستش دارید انتخاب نکنید رنگها باید کاربردی باشند)
  • انتخاب لوگو
  • انتخاب عکسها یا حداقل تایین موضوع عکسهای اسلایدر
  • طراحی
  • اجرای طرح گرافیکی

یک لوگو انتخاب کنید:

هر سایتی برای بهتر بود و برقرار اعتماد با کاربران باید تمامی موارد بالا را داشته باشد یا حداقل جند مورد اخر را رعایت کند.

مثلا لوگو نماد ظاهری کار شماست هویت نامی و کلامی شماست پس حتی اگر نمیخواهید هزینه ای برای لوگو داشته باشید یک نام ساده با یک فونت ساده را بنوسید و همان را به عنوان لوگو همه جا استفاده کنید.

برای بهتر کردن و درست کردن گرافیک سایت می توانید در اینترنت سرچ کنید و طرحهایی با موضوع کاری خودتان یا با رنگهای مورد نظرتان مثلا اگر رنگ قرمز و مشکی را انتخاب کرده اید.

از گوگل کمک بگیرید:

در گوگل سرچ کنید red and black site و گوگل برای شما سایتهایی با این رنگ را در نتیجه خود می آورد و شما حداقل میتوانید تا حدودی به رنگ بندی درست برسید و کم کم فتوشاپ خود را باز کنید و سعی کنید شروع به طراحی کنید و بحشها و عکسهای مورد نظرتان را به طرح اضافه کنید.

در اخر متوجه میشود که طرحی که ساخته اید کم کم به چیزی که میخواهید بیشتر شبیه میشود چرا که به آن تصویر و رنگ اضافه میکنید.

برنامه های گرافیکی را از یاد نبرید:

البته لازم به ذکر است که اگر هیچ برنامه گرافیکی ندارید یا اصلا نمیتوانید با فتوشاپ کار کنید تنها راه باقی مانده خریدن قالبهای آماده است یا خرید طرح های آماده

اما اگر میخواهید واقعا طرح زیبا و منحصر به فردی داشته باشید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید یا کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید ما در تمامی زمینه ها در خدمت شما هستیم و برای مشاوره کاملا رایگان طراحی میتوانید با ما تماس بگیرید.

در زیر چند نمونه از وب سایتهایی که گرافیک آنها را درست کرده ایم قرار دارد تا بتوانید توضیحات ما را بهتر درک کنید:

سایت قدیمی

سایت قبلی شرکت مهر دوخت که در زمینه فروش چرخ خیاطی فعالیت میکند:

طرح قبلی سایت

سایت جدید

سایت طرحی شده توسط ما که دراین طرح اگر دقت کنید تمامی موارد شامل لوگو و پالت رنگی و تصاویر مناسب اسلایدر به خوبی رعایت شده است:

درست کردن گرافیک سایت درست کردن گرافیک

سایت قدیمی

سایت تهران اینتکس که در زمینه فروش تجهیزات استخری و شنا کار میکند

تهران اینتکس

سایت جدید

در طراحی جدید به هدر و فوتر سایت توجه کنید که کاملا به صورت گرافیکی روی آنها کار شده است:

طراحی سایت اینتکس

 

2 دیدگاه برای “درست کردن گرافیک سایت

    • neshati گفته:

      سلام دوست عزیز در خدمتون هستم
      اگر میخواید خودتون اسلایدر درست کنید بهترین کار این هست که اول تصویر موضوع اصلی کار رو انتخاب کنید مثلا اگر فروش یک محصول هست اول عکس اون را انتخاب و دور بری کنید بعد به زمنیه و اطراف اون المانهای طراحی اضافه کنید و در اخر هم شعار یا متن اسلایدر رو روش بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید