انواع قالب سایت

انواع قالب سایت را می تواند به دو دسته اساسی تقسیم کرد :

  1. سایت گرافیکی
  2. سایتهای بدون گرافیک یا با گرافیک معمولی

سایتهای گرافیکی

به سایتهایی گفته میشود که یک گرافیست به صورت اختصاصی و منحصر به فرد به طراحی طرح سایت پرداخته است و کاربران شاهد یک گرافیک تازه و منحصر به فرد برای همان شخص یا شرکت هستند.

در این گونه سایتها معمولا روی محصولات و اسلایدرها به خوبی کار شده است و تمامی تصاویر و افکت های گرافیکی به صورت منحصر به فرد برای همان سایت طراحی شده است.

سایت بدون گرافیک

سایتی است که معمولا برنامه نویسی شده و یک قالب پیش فرض روی ان نصب شده است و در این نوع وب سایتها معمولا ظاهر سایت مناسب سلیقه مشتریان نیست.

کاربران فقط برای نیازی که دارند وارد سایت میشوند و در این نوع سایتها معمولا اگر  کاربران سایتی با همان مشخصات و گرافیک بهتری را پیدا کنند به آن سایت بدون گرافیک دیگر سر نخواهند زد.

 چطور گرافیک سایت خود را بهتر کنیم؟

برای بهتر کردن گرافیک سایت خوود راه های زیادی وجود دارد اگر نمیخواهید هزینه کنید می توانید از قالبهای و سایتهای آماده استفاده کنید.

که معمولا سایتهای رایگان قالبها و طرحهایی دارند که اگر شما طرحهای پولی را خریداری کنید مسلما طرح بهتری خواهید داشت و در نهایت آن طرح را روی وب سایت بالا بیاورید یا قالب را نصب کنید.

اما اگر واقعا به مشتری خود و میزان فروش خود اهمیت میدهید بهتر است نیازهای خود را در ابتدا بشناسید و با یک گرافیست سایت شروع به کار کنید تاکید میکنیم با یک گرافیست سایت نه هر گرافیستی چون طراحی وب سایت و تم سایت قانونها و باکس بندیهایی دارد که معمولا این باکس بندها را کسی به خوبی رعایت خواهد کرد که در زمینه وب سایت فعالیت داشته باشد.

انواع قالب سایت

2 دیدگاه برای “انواع قالب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید