تبدیل PSD به HTML در طراحی سایت

تبدیل PSD به  HTML در طراحی سایت

هر روزه وب سایت های جدیدی با محتوای غنی و متفاوت در دنیای وب شروع به فعالیت می کنند تا بازدیدکننده ی بیشتری جذب کنند و محصولات تجاری خود را بصورت آنلاین به فروش برسانند.طراحی های گوناگونی برای کامل کردن چرخه ی طراحی وب بوجود آمده است که تبدیل PSD به HTML یکی از این قابلیت ها می باشد.این سرویس یکی از اساسی ترین ابزار برای یک طراح وب محسوب می شود تا بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

طراحان وب از برنامه Adobe Photoshop برای کار بهتر خود بهره می گیرند.چرا که این برنامه به آنها  کمک می کند تا فایل هایی به نام PSD بسازند که توسط خروجی هایی نظیر Bitmap, RGB, Duotone, Multichannel, Gray scale CMYKو  Indexed Color پشتیبانی می شوند. اگر شما فردی تازه وارد به دنیای وب هستید و می خواهید چیز های جدید یاد بگیرید پس باید به خواندن مطالبی در این زمینه ادامه دهید.

فایل های PSD چه نوع فایل هایی هستند و چرا مورد استفاده قرار می گیرند؟

طراحان وب می خواهند وب سایت های متفاوتی طراحی کنند و بهمین خاطر است که از Adobe Photoshop استتفاده می کنند. این برنامه قالب های طراحی در انواع مختلف دارد که این فایل ها با فرمت PSD ذخیره می شوند.آنهایی که صاحب سایت هستند قالب های وب که توسط طراحان طراحی شده است را خریداری می کنند و برای  اینکه قالب را در وب سایت خود قرار دهند باید آن را به HTML تبدیل کنند.از وقتی که فتوشاپ امکان طراحی قالب را به راحتی هر چه تمام تر در اختیار مخاطبان خود گذاشته  تا به صورت فایل های PSD ذخیره کنند این تکنیک در چندین سال اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.فایل های PSD اساسا برای طراحی وب استفاده می شوند و که فقط بعد از تبدیل آنها به HTML مورد استفاده قرار می گیرند.در نتیجه،صفحات وب به راحتی قابل مشاهده می باشند.

 

پروسه ی تبدیل بسیار پیچیده است و اگر شما صاحب یک سایت هستید و نمی خواهید درگیر این پیچیدگیها شوید،پیشنهاد ما انتخاب یک متخصص وب هست که در تبدیل این فایل ها تجربه ی حرفه ای زیاد داشته باشد.توصیه می شود کدها بسیار منظم در کنار هم قرار بگیرند چون در غیر این صورت برای بارگزاری صفحه به مشکل بر خواهید خورد.

مزایای تبدیل PSD به HTML

  • پشتیبانی توسط همه مرورگرها
  • کاهش هزینه ها برای طراحی وب
  • پشتیبانی کامل
  • سازگاری با موتورهای جستجو
  • سودمند بودن
  • رضایت مشتری
  • انعطاف پذیر و کاربردی تر
  • تحویل به موقع طبق توافق اولیه

انتخاب های بی شماری برای تبدیل PSD به HTML بصورت آنلاین وجود دارد.همچنین می توانید کدنویسی هایی که نیازمند انجام این تبدیل می باشد را یاد بگیرید ولی به طبع نیازمند زمان بیشتر و تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف است.مطمئن باشید به امتحانش می ارزد.

تبدیل PSD به HTML در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید