طراحی لوگوی سایت

طراحی لوگوی سایت

 طراحی یک لوگو متناسب و ایده آل برای کسب و کار شما بسیار مهم و حیاتی است. تنها لوگوهایی به یاد ماندنی میشوند که به گونه ای خاص طراحی شده باشند و سرشار از خلاقیت باشند و کاربر با دیدن آن به یاد خدمات و محصولات وب سایت شما بیفتد
یک نشان حرفه ای تاثیر شگرفی در تبلیغات خواهد داشت. توجه داشته باشید که لوگو نقش قابل توجهی در هویت بصری برند سازی دارد. لوگوی وب سایت قسمت مهمی از تجارت و طراحی وب سایت شما به شمار می رود.

لوگو،  کسب و کار را نشان میدهد  و  محل قرار گرفتن آن بالای وب سایت سمت راست  میباشد. تنها چیزی که به شما کمک می کند تا مشتریان، برند شما را به آسانی شناسایی و به آن اعتماد  کنند  لوگو میباشد. بنابراین برای وب سایت تجاری باید با دقت خیلی بیشتری انتخاب شود. با کمی خلاقیت، می توانید لوگویی را انتخاب و طراحی کنید که بیشترین تأثیر مثبت را بر روی کسب و کار شما بگذارد.

 

 در انتخاب لوگو برای وب سایت تجاری چه چیزهایی اهمیت دارد؟

بررسی کردن کارهای رقبا

ابتدا باید بررسی کنید که حیطه کاری شما  چه موضوعاتی است و لوگوی انتخابی رقبای شما برای کسب و کارشان چه بوده است تا نتایج دقیقی در مورد لوگوی کسب و کارهای برتر به دست آورید. شما می توانید وب سایت رقبا را ببینید و  لوگو ی آنها را ارزیابی کنید تا برای طراحی وب سایت خود لوگو مناسبی را طراحی کنید.

 

سادگی

سادگی را در طراحی لوگوی وب سایت خود لحاظ کنید. لوگو ساده مخاطبان بیشتری جذب خواهد کرد. به لوگوی بزرگترین کمپانی ها از جمله Facebook ، Nike ، McDonald ، Apple و FedEx توجه کنید! نقطه اشتراک همه این لوگو ها یک چیز می باشد و  آن هم  سادگی است. هر چه لوگوی شما ساده تر باشد  آسانتر به خاطر سپرده میشود و پیام حیطه کاری به مخاطب بهتر منتقل می گردد.

 

لوگو پیام شما را انتقال می دهد

لوگو نشان دهنده زمینه فعالیت شما است، قبل از شروع طراحی لوگو یک جمله کوتاهی که کسب و کار شما را توصیف می کند در نظر بگیرید و سپس لوگو را با توجه به آن پیامی  طراحی کنید بطوریکه مخاطب پیام کسب و کار شما را با دیدن لوگو بهتر درک کند.

 

در انتخاب رنگ مناسب لوگو دقتکنید

در طراحی یک لوگو انتخاب رنگ صحیح  بسیار مهم است. انتقال پیام لوگو با  انتخاب رنگ صحیح  آسانتر میشود. و همچنین باید از رنگ های چندگانه یا رنگارنگ در طراحی لوگو خوداری کنید مگر اینکه خیلی ضروری باشد. انتخاب رنگ ها در رنج بین ۱ تا ۳ عادلانه است. توجه داشته باشید که به ترکیب رنگی لوگو و پس زمینه وب سایت هنگام طراحی سایت دقت کنید و به همخوانی  لوگوی طراحی شده با وب سایت طراحی شده توجه کنید.

طراحی لوگوی سایت

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید