چگونه گرافیست وب سایت خوبی باشیم؟

چرا بعضی از گرافیستهای وب سایت طرحهای زیباتر و پر فروش تری طرحی می کنند؟ چگونه گرافیست وب سایت خوبی باشیم؟ در زیر به نکاتی برای بهتر شدن گرافیستها در زمینه طراحی وب اشاره می  کنیم.

گرافیست وب سایت

به موضوع طراحی خود اهمیت دهید:

تمامی مطالب با دسته بندی شده باشند تا کاربران بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند زیرا اگر کاربری برای پیدا کردن یک مطلب مجبور باشد همه جای سایت را بگردد به زودی خسته میشود و از وب سایت شما خارج میگردد و وب سایت دیگری را دسته بندی بهتری دارد را باز میکند و از مطالب آن بهره میبرد تکنیک دسته بندی مطالب به این صورت است که کاربر با کمترین کلیک به موضوع مورد نظر خود برسد همیشه خودتان مانند یک کاربر وارد سایت شوید و سعی کنید به موضوع مورد نظر دسترسی پیدا کنید در این مدت تعداد کلیکهای خود را برای رسیدن به موضوع بشمارید اگر بیش از ۳ یا ۴ بار کلیک کردید دسته بندی درست نیست.

به جایگاه مطالب دقت داشته باشید و هر چیز را جای درست خودش قرار دهید:

بعنوان یک گرافیست وب سایت باید دقت کنید که مطالب با طرح مناسب خود در جای صحیحی قرار بگیرند مثلا اگر یک سایت دارو سازی طراحی می کند و دارویی برای کاربر اهمیت ویژه ای دارد باید طرح آن حتما در قسمتهای طلایی وب سایت باشد نه در جایی که کاربر به سختی متوجه محصول شود.

طرح های قدیمی دیگر طرح نیست!

از طرحهای قدیمی و کلیشه ای دوری کنید همیشه قبل از طراحی گرافیکی وب سایت یک باز سرچ کنید و ببنید مدرن ترین طرح ها چیست و ایا زبان جدید وارد بخش برنامه نویسی شده است و برا این اساس طرح جدید خود را خلق کنید.

هارمونی رنگها را رعایت کنید:

همان طور که بارها و بارها گفته ایم هارمونی رنگهای وب سایت را رعایت کنید ذهن انسان اساسا منظم است پس طرحهایی را که طراحی می کنید منظم و هارمونی مناسب خلق کنید بعنوان یک گرافیست سایت رعایت هارمونی رنگها یکی از اولیتهای کارتان باید باشد.

به از تصاویر خوب و با کیفیت استفاده کنید:

همیشه از تصاویر با کیفیت استفاده کنید، تصاویر با کیفیت دقیق مثل اجناس خوب با قیمت مناسب در یک فروشگاه هستند که هر مشتری را به خود جذب می کنند.

سادگي را فراموش نکنید:

زیبایی خیلی اوقات در سادگی کارهاست اگر به کارهای هنری بسیاری از بزرگان این حرفه نگاه کنید خالی از زرق و برق و کاملا ساده طراحی شده اند تا مفهوم اصلی طراح را برسانند.

تداوم کار با گرافیست وب سایت:

بعضی از افراد بعد از طراحی وب سایت قرارداد خود را با گرافیست وب سایت به پایان میرسانند و فکر می کنند که کارشان به پایان رسیده و دیگر نیازی به کارهای گرافیکی نیست اما در صورتی که بعد از ارائه طرح کد نویسی معمولا بسیاری از بخشها را که در طراحی آمده در کار خود نمیاورد و همیشه باید یک گرافیست وب سایت به نوع کار ایشان دقت داشته باشد و بخشهای مختلف را بررسی و دوباره طراحی کند تا سایت شکل زیبایی داشته باشد.

گرافیست وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید