گرافیست سایت حرفه ای

برای اینکه بتوانید یک گرافیست سایت حرفه ای باشید باید به نکات زیر توجه کنید و همیشه در حال به روز رسانی اطلاعات خود و بالا بردن دانش کاریتان باشید چرا که دنیای کامپیوتر و هنر هر روز در حال اپدیت شدن است و شما نباید از این قائله مستثنا باشید.

گرافیست سایت حرفه ای

ده نکته برای گرافیست سایت حرفه ای شدن :

۱٫ همیشه خود را آپدیت کنید :

به دنبال موضوعات جدید و طرحهای جدید باشد همیشه از رنگ سال جدید و رنگهای ترکیبی جدید در طراحیهای خود استفاده کنید یک گرافیست سایت حرفه ای باید طرحهای جدید و حرفه ای بزند تا بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد.

۲٫ از دنیای برنامه نویسی و اجرای وب سایت آگاهی پیدا کنید :

سعی کنید بدانید که جدید ترین نوع برنامه نویسی چیست و در هر زمان از چون مدلها و ماژولهایی استفاده میشود برای مثال طراحی سایت های رسپانسیو با طرحهای چهارچوب دارد گذشته کاملا متفاوت است پس اگر شما ندانید که معنی رسپانسیو چسیت چگونه می خواهید گرافیست سایت حرفه ای باشید؟

۳٫ بهترین وب سایتهای ایرانی را مشاهده کنید:

نمونه کارهای وب سایتهای ایرانی و وب سایتهای موفق در گرافیک سایت را مشاهده و بررسی کنید سعی کنید طرحهایی مشابه انها بزنید و یا حداقل از انها تقلید کنید تا بتوانید افکتها و نورپردازیهای طرحهای جدید و موفق را یاد بگیرید بررسی کنید که تفاوت این طرحها با طرحهای کنونی شما چیست و چرا این شرکتهای بزرگ از این طرحها استفاده می کنند.

۴٫ وب سایتهای خارجی :

وب سایتهایی هستند که در طول یک سال بهترین وب سایتهای جهانی را انتخاب می کنند از لحاظ برنامه نویسی و طراحی همیشه از این وب سایتهای دیدن کنید تا گرافیک سایت بهتری را طراحی کنید و با دیزاینهای جدید اشنا شونید یکی از بهترین وب سایتها در این زمینه وب سایت awwwards.com است.

۵٫ ایده پردازی کنید :

سعی کنید برای طراحی وب سایت گرافیک جدید بزنید و ایده پردازی  کنید از گذاشتن چیزهای جدید در طرح خود نترسید زیرا همین تضادهاست که یک طرح را ویژه و منحصر به فرد می کند.

۶٫ از خط ها و باکسهای نا متقارن استفاده کنید :

همیشه در بیشتر سایتها برای راحتی کار برنامه نویسان و اشخاص اجرا کننده طرحهای گرافیکی تمامی باکسها و خطور را به صورت افقی و عمودی می گذارند تا هنگام اجرا بتوانند راحتتر کار کنند اما شما بعنوان یک گرافیست سایت طرح مورد نظر خود را طراحی کنید و طرحهایی که می خواهید طراحی کنید از خطوط و باکسهای نامتفارن و اوریب استفاده کنید زیرا این خطوط نا متقارن باعث زیبایی و مدرن جلو دادن طرح می گردد.

۷٫ تصاویر زیبا و حرفه ای طراحی کنید :

عکس گویاترین ابزار برای طراحی ست همیشه از عکسهای بزرگ و شفاف استفاده کنید.

۸٫ مطابق سلیقه و خواسته مشتری خود طرح بزنید :

با توجه به دانش خود و سلیقه مشتری طرحی بزنید که هم خود بپسندید و هم بر  اساس نظرات مشتری باشد زیرا در اخر کارفرما بر نظرات شما ارجهیت دارد و باید طرح طوری باشد که او بپذیرد.

۹٫ اطلاعات را درست و کاربردی در سایت بچنید :

اطلاعات و موضوعات سایت را کاربردی و هر چیز را سر جای خودش بگذارید طوری که کاربران سایت بتوانند راحت به موضوع مورد نظر خود برسند و در سایت سردرگم نشوند.

۱۰٫ طرح خود را بعنوان گرافیست سایت چند بار بررسی و ویرایش کنید :

گاهی برای دلتان کار کنید حتی اگر مشتری راضی بود خودتان بارها به طرح نگاه کنید و اگر ویرایشی دارد که باعث زیباتر شدن کار میشود انجام دهید مطمن باشید اگر خودتان بعنوان گرافیست سایت از یک طرح راضی باشید مشتری هم رضایت بهتر و بیشتری خواهد داشت.

گرافیست سایت حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید