سایت | چرا شما به سایت نیاز داردید؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا شما به سایت نیاز داردید؟

وب سایت جهانیست،وب سایت فقط محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانی می باشد اکثر کسب و کار کوچک تنها قادر به بازاریابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود می باشند با استفاده از وب سایت شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.

برای خریدن یک کتاب تخصصی درباره فیزیک به چند جا سر میزنید ؟ چقدر برای رفتن به کتاب فروشی ها هزینه می کنید ؟ چقدر از وقتتان در ترافیک و گشت و گذار در پشت ویترین ها هدر می رود ؟ چقدر خسته میشوید ؟ چقدر CO2 تنفس می کنید ؟ و . . .

حال فرض کنید بخواهید آخرین نسخه برنامه winamp را داشته باشید . در عرض ۲ دقیقه کار انجام شده است . اتصال به اینترنت ، جستجو در وب و سپس دانلود برنامه مربوطه . خوب کدام راه بهتر است ؟ شما یک نویسنده هستید. من کتاب قبلی شما را خریده ام و خوشم اومده . حالا شما کتاب دوم خود را نوشته اید . چطور من را مطلع می کنید ؟ درسته . تبلیغات. اما امروزه تبلیغات در رسانه های عمومی بسیار هزینه بالایی را می طلبد و برای شما که یک نویسنده هستید صرف نمی کند . پس چه می کنید ؟ شاید یه نفر دقیقا دنبال محصول شماست . توی یه منبع اطلاعاتی بزرگ که همه شرکت ها و صنایع در کنار هم ثبت میشوند . یه منبعی که همه بهش مراجعه می کنند . مثل کتاب اول . مثل ۱۱۸ . مثل کتاب زرد  مثل . . .  اینترنت پس بهتر نام شما هم در اینترنت وجود داشته باشه.

سایت

افتتاح یک سایت چه مزایایی دارد ؟

راه ارتباطی

  • شما علاوه بر تلفن و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید : ایمیل

دردسترس بودن

  • مشتری برای دفعات بعدی خیلی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه میکند ، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط یک کلیک است و هزینه ای هم ندارد!

تماس با مشتریان

  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است . پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود .

جستجوی آسان

  • وقتی کسی در اینترنت مثلا بدنبال کتاب فیزیکی می گردد که شما آن را نوشته اید یا ناشر آن هستید در جستجوگری مثل گوگل خیلی راحت شما را پیدا می کند .

تبلیغات ارزان

  • هزینه تبلیغات محصولات در اینترنت بسیار کمتر از رسانه های دیگر مانند تلویزیون و رادیو است . پس می توانید سایت خود را با هزینه ای بسیار جزئی در سایت های همکار تبلیغ کنید .

گستردگی اینترنت

  • مشتریانی که نمی توانند بصورت حضوری از شرکت یا فروشگاه شما بازدید کنند ، حال میتوانند حداقل محصولات شما را در سایتتان ببینند . این مشتری ممکن است حتی در جزایر قناری باشد !

 

نیاز به سایت

چرا شما به سایت نیاز داردید؟

درآمد زایی:

  • میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایتها و بروز رسانی و رسیدگی به آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.

در دسترس بودن:

  • سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی:

  • امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز سایت است و تقریباً هیچکس نمی‌تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

طراحی وب سایت

چرا شما به سایت نیاز داردید؟

رقیبتان سایت دارد!

  • اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و او یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود. خصوصا اگر او به اندازه کافی برای وب سایت خودبازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.

درآمد بالا

  • کسب و کار کوچک آنلاین درآمد عالی دارد به گزارش (Small Business Administration ) کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط سالانه ۱۰۰۰۰۰۰ دولار بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند و در فروش آنلاین نیستند دارند. و این برابر ۳۹% درآمد بیشتر می باشد.

همه اینترنت دارند

  • تقریبا ۶۰ درصد ایرانی ها در ایران از اینترنت استفاده می کنند و در سراسر دنیا بیش از ۱ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند داشتن یک  وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد.

مشتری زیاد

  • وب سایت ایجاد مشتری برای کسب و کار خود را بیشتر می کنند طبق گزارش سازمان کسب و کار و کوچک ۵۰% از فروش اینترنتی به مشتریان جدید می باشد. داشتن یک وب سایت به طور قابل توجه تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.( چرا شما به سایت نیاز داردید؟ )

چرا شما به سایت نیاز داردید؟

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید