پروموشن در گرافیک سایت چیست؟

پروموشن چیست؟

مجموعه ای از تصاویر و المانهاست که سازمان برای ارتباط با مشتری فعلی یا بالقوه، در مورد محصولات یا خدمات خود استفاده می کند. پروموشنها می توانند در جهات مختلف و برای هدفگیری افرا مختلفی چون مشتری نهایی، خرده فروش، عمده فروش یا توزیع کننده، یا هر دو صورت گیرد که پروموشن در گرافیک سایت تعریف دیگری پیدا میکند.

پروموشن شباهت زیادی به بنر دارد با این تفاوت که اندازه آن کوچکتر است و  توجه کاربر را به خود جلب نمی‌کند یعنی معمولا در نقطه طلایی طرح قرار نمیگیرد  اصولا جای پروموشن‌ها زیر بنر، بالای فوتر، یک ردیف بالا یا پایین محصولات صفحه اول، ستون سمت راست یا چپ بنرها می باشد برخلاف بنر که همیشه جای ثابتی دارد و به صورت اسلایدری نمایش داده می‌شود، پروموشن‌ها می‌توانند در چندین سطر از صفحه اول استفاده شوند و در جاهای مختلف صفحه طرح به کار بروند.

عناصر تبلیغاتی:

پنج عنصر تبلیغاتی مهم برای فروش و جلب مشتری عبارتند از:

تبلیغات (طراحی بنر، گرافیک سایت،طراحی اسلایدر و … )، فروش شخصی، روابط عمومی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم.

یک برنامه تبلیغاتی و پروموشنال موثر نیازمند ترکیب خوبی از عناصر ارتباطی شخصی و غیر شخصی است اما امروزه یکی از بهترین راه های تبلیغات استفاده از اینترنت و فضای مجازی است زیرا کاربران زیادی از کوچک تا بزرگ با اینترنت سر و کار دارند پس بهترین راه طراحی وب سایت و دیگر ابزار اینترنتی است.

تمامی موارد مشخص شده در این وب سایت پروموشن هستند:

پروموشن

برای طراحی پروموشن در گرافیک سایت بهتر است یک عکس و یک تصویر مناسب برای اسلایدر سایت کنار بگذاریم مثلا یک عکس با زمینه آبی ملایم، حالا برای طراحی پروموشن ها سعی کنید از رنگهای مشابه بهره بردید مثلا آبی اما یک آبی ملایم تر طوری که تصویر اسلایدر در نگاه اول نظر کاربر را جلب کند اما تصویر پروموشن هم بهدید بهتر کاربر کمک می نماید مثلا یک تالار عروسی را در نظر بگیرید مهمترین جا در یک تالار عروسی صندلی عروس و داماد است ما این المان را اسلایدر در نظر میگیریم و تمامی متعلقات همچون صندلی ها، گلها، میز، نورپردازی و … همه و همه یک کار را می کنند و در مجموع باعث زیباتر شدن عروسی و جایگاه میشوند. اگر جایگاه یک میلیارد هم هزینه در برداشته باشد بدون متعلقات زیبا نیست.

پروموشن هم دقیقا برای وب سایت چنین کاری انجام میدهد یک نمونه خوب سایت دیجیکالاست که با داشتن پروموشن های زیاد در جای جای سایت کاربران را برای خرید بهتر و بیشتر ترغیب می کند.

پروموشن

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید