ویژگی های تبدیل psd به HTML و CSS در طراحی سایت

ویژگی های  تبدیل  psd به HTML و CSS در طراحی سایت

یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر برای طراحان وب فتوشاپ است که یک فایل با فرمت خاص است. این ابزار می تواند برای ساخت قالب برای طراحی سایت باشد و کار چالش برانگیز برای اکثر طراحان وب، تبدیل فایل های PSD به فرمت فایل HTML یا CSS است. معمولا، فایل PSD شامل لایه هایی است که چند نمونه طراحی می باشد که باید با استفاده از HTML و CSS به فرمت طراحی سایت تغییر پیدا کند.

معمولا یک طراح وب نقش بسیار مهمی را در موفقیت وب سایت و دستیابی به هدف طراحی سایت ایفا می کند. زیرا در اغلب موارد مشتری قبل از توجه به محتوای سایت، به ظاهر و جنبه بصری سایت توجه می کند. برای تبدیل فایل psd به html و css، طراح سایت می تواند به صورت گام به گام طراحی سایت را انجام دهد و یا از ابزار تبدیل استفاده نماید.

البته تبدیل فایل psd به  HTML و CSS بسته به حجم کار بالا ممکن است برای بسیاری از طراحان سایت دشوار به نظر برسد، اما در واقع اینگونه نیست و طراحی سایت از این طریق چندان مشکل نیست و تنها نیاز به کمی آموزش دارد. این نوع طراحی سایت با فتوشاپ تنها به معنی کار با تکنیک های گرافیک و تئوری رنگ ها نیست بلکه یک طراح سایت باید قابلیت کار با لایه های psd ، سئو، نوشتن محتوا، بازاریابی و برنامه نویسی html را داشته باشد. یک طراحی سایت تنها زمانی کامل می شود که طرح، گرافیک، مفهوم وب سایت و ساختار، نشانه گذاری و محتوای آن به خوبی طراحی شده باشند.

بنابراینطراحان وب سایت باید روند طراحی سایت را به صورت کامل بیاموزند و در امر توسعه وب سایت متبحر باشند.

تبدیل فایل psd به فرمت HTML و CSS بسیار ضروری است. این روزهاف اپلیکیشن ها ، نرم افزارها و وب سایت های زیادی در دسترس هستند که می توان از آنها برای تبدیل فایل ها به آسانی استفاده کرد.

تبدیل psd به HTML و CSS در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید