نکات ux برای تسلط بر طراحی سایت

نکات ux برای تسلط بر طراحی سایت

در طراحی سایت مجدد متناوب یک خطر وجود دارد.این کار تبدیل به یک اجبار شده و اهداف پایانی استراتژیکی ندارد.چه شما برای یک آژانس کار کنید چه سایتتان را در خانه نو نوارکنید ،تبدیل کردن وب سایتتان به یک کانال محرک درآمد حیاتی است، نه اینکه تنها یکی از صفحات زیبای براق باشد.

برای طراحی سایت تحقیق کنید

قبل از اینکه منابع و زمان را برای بازسازی وب سایت تان سرمایه گذاری کنید ابتدا نقشه ای از تغییراتی که می خواهید بدهید تهیه کنید و از خودتان بپرسید چه نیازی به این تغییرات دارید؟ مراقب آنچه که با طراحی مجدد اتفاق می افتد باشید” آیا تنها می خواهم مدرن تر به نظر برسد ” یا ” تنها نیاز به تغییر را احساس می کنم؟”

در طراحی سایت حرفه ای ، نباید یک وب سایت فقط بهتر به نظر برسد اما کارکرد بهتر خوب است.قبل از هر کاری ،شروع به تجزیه و تحلیل کنید و موقعیت اغازین خود را در مورد بازدیدکنندگان ،رتبه جستجو ، نرخ تغییر و دیگر معیارهای کلیدی وب سایت ثبت کنید (به عنوان یک معیار شناخته شده). یک هدف و یک استراتژی برای چگونگی تغییر هر یک از این معیارها به عنوان نتیجه طراحی مجدد بسازید.

داشتن اهداف توسعه شفاف به شما چارچوب هدفی برای اندازه گیری تاثیر طراحی مجدد می دهد و پیشرفت های آتی رو به جلو را طی می کند.

دریافت شخصی از طراحی سایت

یکی دیگر از تغییرات رفتاری خریداران در طول دو سال گذشته، انتظار روز افزون یک تجربه شخصی است.۷۴درصد مصرف کنندگان انلاین از وب سایت هایی که به نظر می رسد محتوایشان هیچ ربطی به علایق انها ندارد، ناامید می شوند.

در وب سایت هایی مانند Netflix ، آمازون و دیگر وب سایت های تطبیقی بازدیدکنندگان به دنبال محتوایی هستند که خاص و مربوط به آنها باشد.حتی یوتیوب می تواند ویدئو هایی که فکر می کند ممکن است شما از آن لذت ببرید را پیشنهاد کند.یک مطالعه Monetate/Econsultancy در سال ۲۰۱۳ نشان داد که بازاریابان خانگی که تجارب وب فرد را شخصی سازی می کنند به طور متوسط ۱۹درصد افزایش فروش داشتند.

اضافه کردن یک موتور و استراتزی شخصی سازی به طراحی مجدد بعدیتان می تواند به مقابله با نرخ تغییر ضعیف کمک کند.فرض کنید شما یک تجارت مربوط به لباس را اداره می کنید و یک بازدیدکننده اخیرا یک تی شرت از وب سایت شما خریداری کرده است.

اگر انها مجددا از وب سایت شما بازدیدکنند و تنها پیشرفت در طراحی همان تی شرت ببینند این احتمال وجود دارد که آن را نادیده بگیرند.برای جلب و حفظ توجه آنها شما می توانید محصولات مرتبط مانند شلوار یا کیفی که متناسب با آن تی شرت است را به آن بازدیدکننده خاص نمایش دهید

امروزه در طراحی سایت شرکت هایی که از طریق بازاریابی درهم ریخته تخفیف می دهند برجسته ترین تبلیغات را ندارند بلکه شرکت هایی که یک تجربه منحصربه فرد شخصی برای بازدیدکننده می سازند بهترین تبلیغات را دارند.

طراحی سایت ریسپانسیو

همانطور که بالا اشاره شد، خریداران به صورت فزاینده ای از تبلت ها و گوشی های هوشمند برای یافتن اطلاعات آنلاین استفاده می کنند و شرکت هایی که طراحی سایت خود را از صفحه ای به صفحه دیگر(یعنی متناسب با دستگاه خریدار ) بهینه نمی کنند در حال شکست هستند.

با توجه به مطالعات انجام شده توسط گوگل ،۷۹ درصد کاربرانی که اطلاعاتی که نیاز دارند را روی یک سایت موبایل پیدا نمی کنند آن سایت را ترک کرده و به سراغ سایت دیگری برای پیدا کردن اطلاعات موردنیازشان می رو ند. اگر شما به فروشگاهی بروید که شلوغ است سازماندهی نشده و فروشندگان به شما کمک نمی کنند تعجبی ندارد که بلافاصله آنجا را ترک می کنید و به سراغ فروشگاه دیگری که راحت تر شما را هدایت می کند می روید.

طراحی سایت ریسپانسیو برای ایجاد سایتی که با اندازه صفحه های مختلف سازگار است استفاده کنید و از ترکیب الگوهای رفتاری مختلف کاربران درطراحی استفاده نکنید.به عنوان بخشی از طراحی مجددتان بار سایت تان را مشخص کنید و مطمئن شوید که روی دستگاه ها و مرورگرهای مختلف به درستی نشان داده می شود.به علاوه برای زمان بارگذاری به ساختار وب سایت تان نظری بیندازید.آیا ناوبری آن ساده است؟ آیا مسیر واضحی از تحقیق تا خرید وجود دارد؟

بازدیدکنندگان سیار به طور خاصی عملگرا هستند و نیاز به یک مسیر روشن بین نقطه A و B دارند. از طراحی سایت مجدد به عنوان فرصتی که سایت تان را برای حرکت بازدیدکننده در سراسر چرخه فروش راحت تر می کند به جای پرش از حلقه هایی که آنها را به مشتری شما تبدیل کند ، استفاده کنید.

اغلب گزینه های طراحی بصری همراه با طراحی مجدد وب سایت از ذهن شما یا رئیستان می گذرد و یک دلیل خوب برای آن، این است که : تجربه بصری در طراحی سایت مهم است.
از اینکه طراحی سایت مجدد بعدی وب سایت تان پیشرفت های عملیاتی که منعکس کننده روشی است که بازدیدکنندگان امروزی از وب سایت شما استفاده می کنند، را تر کیب می کند ، اطمینان حاصل کنید.این پیشرفت ها ممکن است مانند یک تصویر جدید یا دسته بندی برجسته یا قابل توجه نباشند اما می توانند بر تفاوت بین یک وب سایت با قابلیت جستجوی خوب در مقابل وب سایتی با تاثیرگذاری بالا دلالت کنند.

نیاز به SEO جدید یا تغییر ارزش نام تجاری، ممکن است شما را مجبور به طراحی مجدد وب سایت تان زودتر از موعد مقرر برای طراحی مجدد بعدی بکند اما چگونه این تغییر رویکرد به یادماندنی را انجام می دهید؟ خوب مخلوطی از خلاقیت و احتیاط می خواهد.

خلاقیت خود را در طراحی سایت آزاد کنید

هنگامی که تایید کردید که برای طراحی مجدد وب سایت تان یک دلیل مناسب دارید قوه خلاقیت خود را رها کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید.با این حال بسیار حائز اهمیت است که رویکرد حساب شده ای برای خلاقیت تان داشته باشید.

از مشورت کردن با دیگران نترسید و انتقادات سازنده انها را بپذیرید.با ترکیب خلاقیت و احتیاط می توانید شانس خود را برای یک طراحی مجدد وب سایت با قابلیت تبدیل بالا و موثر که جلب توجه می کند و رهنمودها را تبدیل می کند ، افزایش دهید.

رهنمودها و ترفندهایی برای یک طراحی مجدد با بازگشت بالا و موثر

اگر بعد از خواندن این نکات به این باور رسیدید که طراحی مجدد یک راه حل مناسب برای وب سایت تان است با یک استراتژی دقیق به طراحی سایت اقدام کنید .اینجا برخی از راهنمایی های خاص که به شما کمک می کند تلاشتان را به حداکثر برسانید آمده است.

جمع آوری بازخوردهای زیاد: سپس باید روی این فیدبک ها (بازخوردها) کار کنید.این کار شامل بینشی از داخل و خارج شرکت شماست.کسانی که در شرکت شما کار می کنند ایده خوبی درباره کاری که در روال انجام می شود یا انجام نمی شود ،می دهند.در حالی که مشتریان و گروه های متمرکز می توانند بازخوردهایی در مورد عملکرد بصری و ظاهر به شما بدهند.

توسعه یک بودجه از آغاز : شما نمی خواهید بدون اینکه بودجه را توسعه دهید همراهان زیادی بگیرید.این کار به شما اجازه می دهد واقع بینانه مسائلی که قادرید با آنها مواجه شوید و آن مسائلی را که قادر به مقابله با آنها نیستید را ببینید .

تمرکز بر UX طراحی سایت و قابلیت

در طراحی سایت اگر بارگزاری یک صفحه وب سایت بیش از ۳ ثانیه طول بکشد ، حدود ۴۰ درصد کل بازدیدکنندگان سایت شما را ترک می کنند.به همین دلیل قراردادن تجربه کاربری (UX) و قابلیت به عنوان اولویت بالای شما ، اهمیت دارد. اگر این مورد برای افزایش تعامل کاربر با شرکت شما کار نکند،پس نبایدوجود داشته باشد.با استفاده از ابزار PageSpeed گوگل،می توانید سرعت سایت تان را تجزیه و تحلیل کنید و آن را برای بهترین نتایج بهینه کنید.این ابزار ، جلوی ترک زودهنگام صفحه را نمی گیرد.

نکات ux برای تسلط بر طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید