نکاتی پیرامون وب سایت های اختصاصی

 

 وب سایت های اختصاصی

همیشه برای صاحبان وب سایت ها این سوال مطرح است که آیا طراحی سایت با جوملا یا وردپرس جوابگوی آن ها خواهد بود یا برای اجرای وب سایت نیاز به یک برنامه نویسی پیچیده تر دارند.

در اینجا به چند خاصیت بسیار مهم سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی اشاره می کنیم:

 

۱- سیستم های مدیریت محتوا مثل جوملا یا وردپرس برای استفاده عموم ساخته شده اند و شما برای دسترسی به امکانات خاص نیازمند نصب ماژول و یا پلاگین می باشید و وقتی اقدام به نصب ماژول خاصی می کنید بایستی از همه رو آن را بررسی کنید تا موجب آسیب به وب سایت شما و یا باعث کند شدن وب سایت نشوند. اما در سیستم های اختصاصی تمام ماژول ها اختصاصا برای شما طراحی می شوند و دیگر نگرانی برای استفاده از پلاگین های ناشناس که مشخص نیست چه تغییراتی در سیستم کد شما می دهند نیست. همین امر باعث افزایش سرعت وب سایت شما شده و تاثیر بسزایی بر سئوی وب سایت شما دارد.

 

۲- در وب سایت های اختصاصی امکان  ایجاد قالب های گرافیکی پیچیده تر نسبت به سیستم های مدیریت محتوا بیشتر است. عموما برای سیستم های مدیریت وب سایت روال بازار از قالب های آماده و از قبل طراحی شده استفاده می شود، در حالی که برای وب سایت های اختصاصی قابلیت کنترل بیشتری روی قالب وب سایت و همچنین نسخه موبایل وب سایت دارید.

 

۳- وب سایت های اختصاصی قابلیت ایجاد ماژول های خاصی برای سئو دارند که تاثیر بسزایی روی سئوی وب سایت دارند. امکان تولید کلمات کلیدی خاص و همچنین قابلیت پیشنهاد براساس کلمات پربازدید از کمترین امکانات این ماژول ها می توانند باشند.

 

۴- وب سایت های اختصاصی قابلیت انجام محاسبات پیچیده تر و امکانات خاص را دارند. ایجاد کنترل پنل های خاص برای مشتریان، محاسبات خاص در خرید و فروش، امکان خرید و فروش عمده و بسیاری امکانات دیگر عمدتا توسط وب سایت های اختصاصی قابل انجام هستند. اما در سیستم های مدیریت محتوا پیداکردن ماژول های خاص برای این امکانات تقریبا غیر ممکن است.

 

۵- قابلیت ایجاد آمارهای خاص جهت بررسی بازخورد کاربران از دیگر امکانات وب سایت های اختصاصی می باشند. شما می توانید بازخورد مشتریان خود را نسبت به محصولات خاصی بدانید و محصولات خود را طبق خواسته مشتریان ارائه دهید.

 

نکاتی پیرامون وب سایت های اختصاصی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید