نقش مشاوره در طراحی سایت

 

پنقش مشاوره در طراحی سایت

قدم اول

شاید تا به حال به فکر طراحی سایت افتاده باشید و به دلایلی همچون مشاوره با افراد کم دانش و نامتخصص از این کار صرف نظر کرده باشید.
در ابتدا اولین نکته ای که حائز اهمیت است، این است که شما هر چه دیرتر اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی نمائید از رقیبان خود که در فضای مجازی زود تر از شما شروع به فعالیت کرده اند عقب تر هستید و هر چه دیر تر اقدام کنید باید هزینه بیشتری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنید.

قدم دوم

قدم دوم برای مشاوره طراحی سایت تماس با ما و یا حضور فیزیکی در شرکت است که می توانید از تجربه ی چندین ساله ی ما و نیز دیدن شرکت ها و کارخانه هایی که با مشاوره ما و طراحی سایت و بهینه سازی سایتشان توسط ما به موفقیت چشم گیری دست یافته اند آشنا شوید.

در ابتدا هدف از طراحی سایت و کسب و کار شما مد نظر می باشد که با توجه به آن همکاران ما به تشریح مراحل کار که عبارتند از: مشخص کردن نوع سایت و انتخاب قالب، شخصی سازی قالب و پیاده کردن استاندارد های سئو، انتخاب دامنه و خرید دامنه و هاست و شروع به کار می باشد. بعد از پایان طراحی، آموزش استفاده از سایت و نحوه ی کار کردن با آن را آموزش می دهیم.

قدم سوم

تا به این جای کار سایت شما بر روی اینترنت قرار گرفته و در معرض عموم می باشد، مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که علاوه بر طراحی سایت، سایت ما باید در سطرهای اول گوگل نیز قابل دسترسی باشد تا بتوانیم بیشترین بازخورد را از سایتمان دریافت کنیم.

تیم سئو برتر با سابقه طولانی در سئو و بهینه سازی سایت آماده عقد قرار داد با کلیه شرکت ها و اشخاص و … می باشد.

طراحی سایت مشاوره یکی از عواملی هست که باعت ارتباط مستقیم مشاوران با افراد می شود ، گاه افراد در پیدا کردن مشاوری که بتواند نیازهایش را مرتفع سازد دچار تردید می شوند لیکن با طراحی سایت مشاوره توسط مشاوران و ارائه توانایی ها و سوابق فعالیت های آنان ، افراد جامعه را در انتخاب مشاور مورد نظر راهنمایی می سازد.
لذا لزوم موفقیت در طراحی سایت مشاوره حضوربخش هایی می باشد که افراد را از همه جهات اغنا سازد این بخشها شامل موارد ذیل می بایست باشد
-طراحی بخش درباره ما که به معرفی مرکز مشاوره و خدمات آن بپردازد
– طراحی بخش معرفی زمینه های مختلف مشاوره
– طراحی بخش معرفی مشاوران همراه با سوابق و تحصیلات آنان
– طراحی بخش ثبت نام و عضویت برای اعضا جهت دسترسی بهتر به مشاوران
– طراحی بخش مقالات در زمینه های خدمات ارائه شده مرکز مشاوره
– طراحی بخش نوبت دهی اینترنتی برای افرادی که تمایل به دریافت مشاوره حضوری  یا غیر حضوری و آنلاین دارند
– طراحی بخش سوالات متداول
– طراحی بخش اطلاعات تماس
بنابراین در طراحی سایت مشاوره علاوه بر موارد بالا بایست قسمت جستجو نیز درج گردد تا افراد بدون اتلاف وقت موضوع مورد نظر خود را پیدا کنند و حضور بخش گالری تصاویر از کسانی که مشاوره دریافت نموده اند و جلسات مشاوره نیز تاثیر به سزایی در حضور و انتخاب مراکز مشاوره خواهد داشت .

نقش مشاوره در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید