مشکلات طراحی وب سایت

مشکلات طراحی وب سایت

فراوانی ابزارهای موجود ، امروزه به این معنی است که وب سایت را میتوان آسانتر از همیشه طراحی کرد .با این حال ، این منجر به افزایش تعداد وب سایت های با bloopers آشکار میشود که نه تنها به رتبه بندی آسیب میرساند، بلکه باعث تغییرات کم و نرخ دفع کاربر بالا نیز میشود . این قسمت این اشتباهات را برجسته می کند ، بنابراین شما می توانید از آنها اجتناب کنید ، فرقی نیز نمیکند که آیا شما وب سایت خود را خودتان طراحی میکنید و یا طراحان وب را جهت این کار استخدام می کنید .

عدم سازگاری با موبایل

گوگل اعلام کرده است که کاربران تلفن همراه در سال ۲۰۱۵ از کاربران دسکتاپ پیشی گرفته اند ، و اولویت خود را به سایت های سازگاری با موبایل در رتبه بندی تغییر داده اند . با این حال، هنوز هم پیدا کردن وب سایت هایی که فقط نسخه ی دسکتاپ دارند عادی به نظر می‌رسد . این مسئله دسترسی بازدید کنندگان سایت و تلاش کاربران SEO را محدود می‌سازد.

سازگاری مرورگر ضعیف

هنگامی که یک وب سایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده است ، بعضی از بازدیدکنندگان وب سایت هنگام بازدید بعنوان سایتی منقضی شده نگاه میکنند . به همین دلیل است که طراحان قبل از راه اندازی ، سایت ها را برای سازگاری بین مرورگر ها آزمایش می کنند . ابزار وب مستر گوگل دارای یک قسمت اختصاصی برای سازگاری با تلفن همراه است ، و ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که میزان سازگاری وب سایت شما را در مقیاس تلفن همراه ارزیابی می کند . هیچ عذری برای گفتن اینکه سایت شما در سیستم عامل های تلفن همراه ضعیف عمل می کند ، وجود ندارد .   استفاده بیش از حد از میانبرها میانبرها صفحاتی هستند که قبل یا بعد از یک صفحه محتوای مورد انتظار نمایش داده می شوند . بسیاری از صاحبان سایت از این به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغ خود استفاده می کنند ، در حالی که دیگران از آن بعنوان بخشی از استراتژی تولید هدایت و رهبری تبلیغات استفاده می کنند . با این حال، میانبرها توسط کاربران وب (به معنای واقعی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده است که جریمه ای برای مزاحمت های میانبری در نظر خواهد گرفت .تمام صفحه نمایش ، نیم صفحه از نمایش یا میانبرهای پاپ آپ در اینترنت یک اشتباه بزرگ طراحی وب است که نه تنها بر تجربه کاربری تاثیر منفی می گذارد ، بلکه منجر به افزایش نرخ دفع کاربر و رتبه پایین در موتورهای جستجو می شود . قالب جوملا

استفاده از پخش خودکار رسانه

اگر از تجربه جاری ، از پخش ویدئو یا صدا در یک وب سایت به آنها خوش آمدگویی شود کاربران به سرعت از بین میروند . رسانه های خودکار را می توان مورد استفاده قرار داد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد ، اما آیا نتایج درستی  می دهد یا فقط باعث افزایش میزان دفع کاربر می شود ؟معمولا دومی اتفاق می افتد .   طراحی  بدون فضای سفید هنگامی که یک وب سایت با گرافیک و متن ، بدون فضای سفید طراحی می شود ، در ذهن کاربر منجر به احساس خستگی نیز می شود . خواندن و یا حفظ هر گونه اطلاعات ، که هدف اصلی ایجاد یک وب سایت است بسیار دشوار میشود . طراحی وب سایت با کیفیت ، در جذب کاربر بسیار موثر است .

استفاده از عکس فیک(جعلی) یا انبار شده

عکاسی در طراحی وب بسیار ارزشمند است ، اما هنگامی که شما از عکس های جعلی یا ذخیره شده در اطراف وب سایت خود استفاده می کنید ، عبور از آنها به عنوان یک عکس حقیقی ، باعث احساس عدم اعتماد در میان بازدید کنندگان میشود . حتی زمانی که قصد نداشتید تصاویر را به عنوان عکس اصلی ، معرفی کنید ، وب سایت شما در برآورد هدف مخاطب شما پایین می آید . استخدام یک عکاس و گرفتن چند عکس ارجینال برای وب سایتتان باعث اضافه شدن اعتبار بیشتر به کسب و کارتان میشود . همچنین میتوانید ، از سایت هایی ، مانند Shutterstock یا Adobe ، عکس های خوب خریداری کنید و هزینه آن را پرداخت کنید .

استفاده متن در قالب تصویر

تمام متن ها در وب سایتتان باید توسط موتورهای جستجوگر براحتی ردیابی شوند تا رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد . به همین دلیل تبدیل متن به تصویر و عکس یک ایده بد برای اهداف SEO میباشد . علاوه بر این ، استفاده از تصاویر به عنوان متن به وب سایتی کندتر برای کسب سود واقعی منجر خواهد شد.

 استفاده از تصاویر و فیلم با حجم بالا

فیلم ها و تصاویر بزرگ می تواند سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند . هنگامی که شما این واقعیت را در نظر بگیرید ، ۳۹ درصد از مردم در عرض چند ثانیه از وبسایت شما خارج می شوند ، اگر بارگیری سایتتان بیش از حد طول بکشد ، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر باید به طور منطقی مورد استفاده قرار گیرند و بهینه سازی شوند . ابزارهایی آنلاین به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل ها بدون از دست دادن کیفیت عکستان کمک کند ، در حالی که زمان بارگذاری صفحات برای بازدیدکنندگان وب را نیز کاهش می دهد

استفاده از لوگوی غیر قابل کلیک

۳۶ درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت ، به صفحه اصلی باز می گردند . زمانی که لوگو این کار را نمیکند ، می توانند به سایت بعنوان یک سایت منقضی شده نگاه کنند و بلافاصله آن را ترک کنند. آرم خود را در یک تگ مناسب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک است.

 

مشکلات طراحی وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید