قالب سایت هنری | سایت هنری | طراحی سایت هنری

هنر چیست؟ کتابی است نوشته لئو تولستوی به سال ۱۸۹۷ که وی در آن به مبارزه با نظریات زیبایی شناسانه‌ای می‌پردازد که هنر را با اصطلاحاتی چون خوبی، حقیقت و بخصوص زیبایی تعریف می‌کند.

هنر از نظر فیلسوفان معانی بسیاری دارد و هریک به دید خود و بسته به شرایط زمانی و مکانی از هنر تعریفی نموده اند :

  • هنر ، آنچه را طبیعت از تکمیل آن ناتوان است کامل می‌کند. (ارسطو)
  • هنر مهمترین کار و فعالیت ماورای طبیعی مناسب برای زندگی است. (نیچه)
  • در هنر، (باید) وجود ندارد، هنر آزاد است. (واسیلی کاندینسکی)

اما اگر بخواهیم هنر را به زبان عامیه و قابل فهم بیان کنیم  می توانیم بگوییم : هنرترسیم یک موضوع است حال با نقاشی ، نماد ، شعر ، تئاتر و یا هر چیزی که بین صاحب اثر و بیننده ارتباط بر قرار کند و مفهموم مورد نظر هنرمند را به بیننده برساند، هنر کاملا آزاد است.

در طراحی قالب سایت هنری نیز به عنوان یک گرافیست سایت آزاد هستید که از هر رنگ یا فونت و یا هرنوع شکل ظاهری که می خواهید در قالب سایت هنری استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که قالب سایت با موضوع کاری هنری مشتریتان مطابقت داشته باشد مثلا قالب سایت هنری یک هنرمند نقاش با قالب سایت هنری یک کارگردان تفاوتهای زیادی دارد و همیشه به استفاده از رنگها و هارمونی بین انها توجه کنید و اسلایدرهای متنوع و زیبایی مناسب با موضوع سایت درست کنید تا به حرفه ای بود و زیبایی کار بیفزاید .

قالب سایت هنری

سایت هنری

وب سایت هنری

قالب سایت هنری یکی از زیباترین و دوستداشتنی ترین قالبهایی است که طراحهان وب سایت و گرافیست وب علاقه به طراحی و اجرای ان دارند زیرا در گونه وب سایتهای دست طراح قالب برای طراحی قالب سایت و گرافیک های متنوع سایت باز است.

  • شاملو می‌گفت:همواره باید یادمان باشد که هنرمندان وجودی معصومانه و کودکانه دارند.

قالب سایت هنری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید